Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین انتظامی استان البرز از انهدام باند سارقان کیف قاپ با اعتراف به ۶۵ فقره سرقت در سطح استان خبر داد. تاریخ انتشار: 13:18 - 09 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۵۹۵۷

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سردار "سیدجعفر حسینی" در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت با شیوه کیف قاپی توسط چند جوان در مناطق مختلف استان البرز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد، ۳ جوان حدود ۲۰ ساله با استفاده از چند خودرو پراید در رنگ‌های مختلف اقدام به سرقت با شیوه کیف قاپی از خانم‌ها می‌کنند که این عمل علاوه بر سرقت اموال مال باختگان باعث صدمه دیدن آن‌ها نیز می‌شود.

سردار حسینی تصریح کرد: کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق ۱۹ ساله و یک سارق ۲۵ ساله شده و بلافاصله به مخفیگاه آن‌ها در حوالی خرمدشت کرج اعزام شدند که هر ۳ آن‌ها در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

این مقام انتظامی تشریح کرد: سارقان در رویایی با مال باختگان و با مشاهده مستندات چاره‌ای جز اعتراف نیافته و به ۶۵ فقره سرقت با شیوه کیف قاپی اقرار کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد زیادی کیف زنانه و مقداری اقلام سرقتی کشف شد.

جانشین انتظامی استان، گفت: با تلاش کارآگاهان همه مال باختگان پرونده شناسایی و پس از تکمیل پرونده متهمان به دادسرا اعزام و با صدور قرار روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سارق سرقت سارقین میزان پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگیری باند سارقان سیم و کابل‌های برق در اسلامیه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز