Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@11:05:42 GMT

مجمع خیرین کردستان تشکیل شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۶۲۴۲

مجمع خیرین کردستان تشکیل شد

اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین کردستان متشکل از عباس سرمستی، منصور عباسی، احمد صدیقی، اردشیر معتمدوزیری، کریم محمودی، جلال شریعتی و امید استادنوروزی است و فرزاد هلالی و لیلا فروتن‌نژاد هم بازرس این مجمع هستند.

مدیرعامل مجمع خیرین کشور در مراسم افتتاحیه رسمی انجمن خیرین کردستان اظهار داشت: مجمع مرکزی خیرین کشور از سه سال پیش در تهران با مشارکت ۱۸ انجمن خیریه  و اشخاص حقیقی و سه دانشگاه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی رحماندوست با بیان اینکه دنبال مدیریت خیریه‌های کشور نیستیم، اضافه کرد: ساماندهی و رسیدگی به امور خیریه کشور از رسالت‌های مجمع خیرین کشور است و تلاش در راستای حل مشکل ثبت، اساسنامه و امور مالیاتی و حقوقی مجامع خیرین از دیگر وظایف  ما است.

وی گفت: به دنبال ایجاد ساختمان برای مجمع نیستیم چون کار آن اجرایی نیست و یک ریال هم بودجه از مرکز برای استان‌ها اختصاص نمی‌یابد بلکه هویت مجمع خیرین کشور تسهیلگری و ایجاد هم افزایی و جلوگیری از انجام کار پراکنده است.

مدیرعامل مجمع خیرین کشور با اشاره به اینکه مدل‌های خیررسانی در کشور ‌زیاد است، اضافه کرد: به دنبال ایجاد مدل‌های خیرین حامی معلولان، خیرین کارآفرینی و علمی و کتابخانه‌ای و غیره هستیم.


احداث ۴۸۴ مدرسه توسط انجمن خیرین مدرسه‌ساز کردستان

رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کردستان نیز در این مراسم گفت: خیران بعد از انقلاب در کمک به همنوعان خود گام‌های ارزشمندی برداشتند و در حوزه‌های مختلف مدرسه‌سازی، سلامت و احداث مسکن برای محرومان علی‌رغم مشکلات اقتصادی کارهای ارزشمندی انجام دادند.

ابراهیم حسامی افزود: مجمع خیرین مدرسه‌ساز کردستان در طول ۱۶ سال فعالیت آن با   ۱۵۴ میلیارد تومان  ۴۸۴ مدرسه و بیش از  ۲ هزار و ۳۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان داده است.

وی اضافه کرد: در سنندج ۶۰ میلیارد ریال تاکنون برای مدرسه‌سازی در آن هزینه شده  و  خیران استان تمایل دارند از نام رجال و شخصیت‌های بزرگ کشور برای نامگذاری مدارس استفاده شود.

عبدالمومن مردوخ از خیران و مفاخر کردستان هم در این مراسم گفت: خیران دارای شخصیت و منش والایی هستند چراکه همنوع دوست هستند و شرایط و وضعیت دیگر انسان‌ها برای آنها حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه خدمت به خلق بزرگ‌ترین عبادت است، افزود: در بین مردم عده‌ای هستند که فقط تظاهر به خدمت‌رسانی می‌کنند و وجود این افراد در جامعه اسلامی ما جای بسی تاسف است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج و یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن خیرین کردستان هم در این مراسم گفت: اگر امورات به مردم واگذار و زمینه فعالیت سازمان‌های مردمی بیشتر ایجاد شود شاهد ارائه خدمات زیادتر به جامعه خواهیم بود.

جلال شریعتی اضافه کرد: اقتصاد استان ضعیف و سرانه درآمد ماهانه مردم پایین است و بی‌شک در چنین منطقه‌ای وجود مجمع خیرین بسیار ضروری است.

در پایان این مراسم از ابراهیم حبیب‌اللهی یکی از خیران پیشکسوت سنندجی که فعالیت خیریه‌ای خود را از قبل انقلاب آغاز کرده بود، با اهدای لوح سپاسی تجلیل شد.

۹۹۳۶ / ۳۰۳۴ 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر جامعه جامعه اسلامی خدمت رسانی رئیس شورای اسلامی شهر مدرسه قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۶۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم مدیریتی جدید باشگاه پورتو به رهبری آندره ویلاش بوآش، رئیس باشگاه، در هفتم می کار خود را آغاز خواهند کرد.

این بدان معناست که رئیس جدید باشگاه، 10 روز پس از انتخاباتی که در رقابت پینتو دا کاستا با بیش از 80 درصد آرا برنده شد، روی کار خواهد آمد.

اجبار آندره ویلاش بوآش برای برگزاری زودتر مراسم معارفه‌اش به‌عنوان رئیس باشگاه پورتو نتیجه داد. او عجله داشت تا هر چه زودتر این مراسم برگزار شود و باید مورد تایید هیئت مدیره قرار می‌گرفت.

لورنسو پینتو، رئیس مجمع عمومی باشگاه، استدلال‌های ارائه شده توسط برنده انتخابات را پذیرفته و مراسم را برای 7 می، ساعت 12 بعد از ظهر، در استادیو دو دراگو برنامه‌ریزی کرد.

طبق اعلام آبولا، با این حال، حتی اگر لورنسو پینتو مجمع عمومی سهامداران را یک روز پس از روی کار آمدن اعضای کادر جدید مدیریتی باشگاه تشکیل دهد، ویلاش بوآش در 29 مه، در صورتی‌که اوضاع خوب پیش برود، اختیار تام باشگاه را در اختیار خواهد گرفت.

ماده 377 قانون شرکت‌های تجاری در کشور پرتغال، مدت زمان لازم برای رعایت تشریفات قانونی انتقال مالکیت را 21 روز اعلام کرده است. ویلاش بوآش چند روز بعد از معارفه‌اش باید برای نشستن روی صندلی ریاست به‌صورت رسمی صبر کند.

دیگر خبرها

  • کلاس این آقا معلم در مدرسه تشکیل نمی شود
  • ۳۰درصد ساختمان‌های آموزشی گناباد فرسوده است
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی