Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع دانمارکی چلسی امیدوار است تا تیمش همراه لمپارد به عناوین قهرمانی دست پیدا کند. 

طرفداری- آندریاس کریستنسن فاش کرد که در سنین پایین‌تر یک مهاجم بوده است. او همچنین در مصاحبه اخیرش در مورد کار کردن با فرانک لمپارد صحبت کرده است.

اسکای گزارش می‌دهد: این مدافع دانمارکی که کارش را در بروندبی آغاز کرد، در سال ۲۰۱۲ به آکادمی چلسی ملحق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او از همان روز اول یک مدافع نبوده است. 

ما هر سال به یک شماره ۱۰ نیاز داشتیم، بنابراین من به آن پست رفتم و واقعا هم خوب بازی کردم. سپس به یک شماره ۶ نیاز داشتیم و این فقط یک پست عقب‌تر بود و شاید می‌توانستم در آن پست هم کار کنم. یک روز هم به مدافع نیاز داشتیم، آن‌ها مرا انتخاب کردند و من در آن پست هم خوب کار کردم. قدم بعدی دروازه‌بانی بود که هرگز کار به آنجا نکشید! وقتی به مدافع تغییر پست دادم، دو سه بازیکن را دنبال می‌کردم. وقتی به اینجا آمدم جی تی (جان تری) شخصیت بزرگی محسوب می‌شد و من او را الگوی خودم قرار دادم. با وجود حضور دنیل اگر در لیورپول، او یکی از ملی‌پوشان ما بود و من همیشه می‌توانستم با او صحبت کنم. هنوز هم نگاهم به آن دو است و می‌خواهم به سطحی برسم که آن‌ها به آن رسیدند. 

کریستنسن در فصل ۱۸-۲۰۱۷ در ۴۰ بازی برای چلسی به میدان رفت اما این آمار در فصل قبل به ۲۹ بازی تقلیل یافت. اما لمپارد در هر سه بازی ابتدایی لیگ برتر به کریستنسن اعتماد کرده است و این بازیکن در این باره می‌گوید:

تا الان همه چیز خوب بوده است. شخصا فرصت زیادی برای بازی کردن به دست آورده‌ام و بنابراین همه چیز خوب است. لمپارد چیزی را به باشگاه برگردانده است که خودش به عنوان یک بازیکن دوست داشت: مالکیت توپ بالا و تلاش بسیار البته در زمان در اختیار داشتن توپ و به طوری مثبت. او خیلی‌ها را هم به تیم برگردانده است؛ چه اعضای تیم جوانان یا آن‌هایی که از تیم دور بودند. همه می‌دانند چلسی به دنبال چیست و این حس خوبی دارد. اولین فصل حضورم در تیم اول باشگاه، آخرین فصل لمپارد بود. همیشه راه بازیکنان و نام‌های بزرگ باشگاه را دنبال کرده‌ام و او هم قطعا یکی از آن‌ها بود. یادم می‌آید که خیلی حرفه‌ای و سختکوش بود و من از مدت زمان کم بازی کنار او لذت بردم. 

او در تشریح اهداف تیمش در فصل ۲۰-۲۰۱۹ تصریح کرد:

در چلسی باید انتظارات بالایی داشت. ما باشگاهی هستیم که به برنده شدن عادت دارد و تغییری در این وضعیت پدید نیامده است. نمی‌خواهیم تغییر کنیم و هر فصل بالاترین هدف ممکن را نشانه می‌گیریم. هنوز نمی‌دانم در این فصل چه کار خواهیم کرد ولی قطعا تمام تلاش‌مان را برای برنده شدن عنوانی به کار خواهیم گرفت. این چیزی است که می‌خواهیم و چلسی به دنبال آن است. سرمربی پیش از این قهرمان لیگ برتر شده است و حالا بسیاری از جوانان باشگاه عطش رسیدن به این عنوان را دارند. به نظر این تلفیق خیلی خوب است و چیزی است که باشگاه به آن نیاز دارد. در تمرینات تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در این فصل بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!

بازیکن تیم فوتبال سپاهان مدعی است این تیم اصفهانی در دو سال گذشته قهرمان واقعی لیگ برتر بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید نورافکن پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: می‌توانستیم ببریم، اما حیف شد. می‌توانستیم قهرمان لیگ شویم. نمی‌توانم حسم را بگویم. باید بجنگیم تا هم بازی‌های لیگ را محکم‌تر برگزار کنیم و هم جام حذفی را که سخت است.

وی در ادامه افزود: بازی حساسی بود و همه این را می‌دانند. من هم صد درصد توان خودم را گذاشتم. امروز وظایفم دفاعی بود و نتوانستم موقعیت‌سازی کنم و از شوت‌هایم استفاده کنم. از خودم راضی بودم.

وی درباره انتشار یک عکس در صفحه شخصی‌اش و حاشیه ایجادشده پس از آن گفت: هر چه درباره خودم و تیمم می‌گذارم، برایم حاشیه می‌شود و آنها را به شخص و جای دیگر نسبت می‌دهند. واقعاً عمدی وجود نداشت. من آن عکس را دوست داشتم و علاقه‌مند بودم. به ببر علاقه دارم.

نورافکن در واکنش به شعارها علیه او در بازی امروز گفت: آنها نیز از مردم هستند و شاید شرایط‌شان خوب نیست و دق دلی‌شان را بر سر من خالی می‌کنند.

بازیکن سپاهان عنوان کرد: در لیگ کمی فاصله ایجاد شده است. ما بازی با پیکان و همچنین سه امتیاز مقابل نساجی را از دست دادیم. واقعاً اتفاقات عجیب و غریبی برای سپاهان درست کردند. شما رسانه‌هایی هستید که مطمئناً باید از پرسپولیس و استقلال حمایت کنید و هیچ خُرده‌ای هم از شما گرفته نمی‌شود. اگر آنها را کنار بگذاریم، سپاهان یکی دو سال است که واقعاً قهرمان لیگ است، اما باز هم همه می‌دانند که استقلال و پرسپولیس از سوی خبرنگاران و دولت‌مان باید حمایت شوند و این یک واقعیت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعترافات ناامیدکننده رایان بابل: در لیورپول تنها و مضطرب بودم
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • واکنش امید نورافکن به عکس جنجالی علیه پرسپولیس
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود