Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@08:18:13 GMT

توقیف ۴۵ راس دام و کامیون حامل مرغ قاچاق توسط پلیس بهار

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۶۸۳۶

توقیف ۴۵ راس دام و کامیون حامل مرغ قاچاق توسط پلیس بهار

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان بهار موفق به کشف ۴۵ راس گوسفند فاقد مجوز به ارزش یک میلیارد ریال شدند، گفت: ماموران یگان امداد انتظامی بهار حین گشت زنی، کنترل و پایش محورهای مواصلاتی منتهی به غرب کشور، یک دستگاه کامیونت را با محموله احشام برای بررسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از بررسی اسناد و مدارک متوجه شدند که خودروی مذکور حامل ۴۵ راس گوسفند فاقد مجوز دامپزشکی است که به همین منظور خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ نوری با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله دامی را یک میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان کرد: طبق مقررات با متهم برخورد خواهد شد.

توقیف کامیون حامل مرغ قاچاق دربهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار همچنین گفت: مأمورین انتظامی این شهرستان کامیون حامل ۱۲۰۰ قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال را در محور های مواصلاتی شهرستان شناسایی و کشف کردند.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: در راستای برخورد با جابجایی دام و طیور بدون مجوز ماموران پاسگاه بخش انتظامی صالح آباد هنگام کنترل محور همدان به سنندج یک دستگاه کامیون حامل مرغ زنده را متوقف کردند.

وی خاطر نشان کرد: طی بررسی اسناد و مدارک خودرو مشخص شد که این کامیون حامل ۱۲۰۰ قطعه مرغ زنده به صورت قاچاق و بدون مجوز است که بلافاصله خودرو توقیف و یک نفر متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ نوری با بیان اینکه کارشناسان ارزش این محموله طیور قاچاق را ۴۲۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، افزود: مرغ های کشف شده به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.
 

کد خبر 4707004

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق هفته دولت بوشهر قزوین ایلام شیراز شهرکرد گرگان استانداری سمنان یاسوج خطبه های نماز جمعه ماه محرم اربعین حسینی عید غدیر خم گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۶۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از مرکز مبارزه با قاچاق فرماندهی انتظامی سمنان، از کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان با اشراف نیروی انتظامی خبر داد.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی شهرستان در پی گشت زنی‌های هدفمند به یک دستگاه کامیون مشکوک می‌شوند، افزود: این کامیون تانکر دار با دستور مأموران انتظامی متوقف و بازرسی از آن آغاز می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه مأموران انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی که دارند همواره عرصه را برای قاچاق بران تنگ کرده اند، تاکید کرد: در بازرسی از خودرو، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد.

عرب بیان کرد: کارشناسان ارزش این محموله را شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده است.

کد خبر 6094107

دیگر خبرها

  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • توقیف اتوبوس حامل گازوئیل قاچاق در ریگان
  • توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد