Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، در حالی فدارسیون بسکتبال ایران اسامی ۱۴ بازیکن تیم ملی جوانان برای شرکت در اردوی تهران را اعلام کرده است که نام هیچ کدام از بازیکنان چهارمحال و بختیاری در بین تیم ملی به چشم نمی خورد.

در این اردو تنها نام سینا اسفندیارپور به عنوان آنالیزور از چهارمحال و بختیاری در بین کادر تیم ملی جوانان ایران به چشم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که در سالهای گذشته همواره از چهارمحال و بختیاری یکی دو نفر عضو تیم ملی جوانان ایران در رقابت های بین المللی بوده اند.

از همین استان، جوانانی مانند بهنام یخچالی ، محمد جمشیدی و رسول مظفری، به تیم ملی بزرگسالان رسیده اند که اکنون اسلکه اصلی تیم بزرگسالان ایران را تشکیل می دهند.

با توجه به اسامی بازیکنان اعلام شده از سوی فدراسیون بسکتبال برای شرکت در اردوی تیم جوانان و نام باشگاه های آنان ، به نظر می رسد نداشتن تیم در لیگ برتری یکی از دلایل ندیده شدن بازیکنان مستعد جوان چهارمحال و بختیاری است.

محمود مشحون رئیس سابق فدراسیون بسکتبال همواره از چهارمحال و بختیاری به عنوان یکی از قطب های اصلی پرورش استعدادهای بسکتبال ایران یاد می کرد و همیشه یکی دو بازیکن در تیم های رده های مختلف از این حضور داشت.

به گزارش ایرنا، اردوی تیم ملی جوانان برای حضور در تورنمنت بین المللی تایلند از ۱۰ شهریور در تالار بسکتبال آغاز می شود.

اردوی آمادگی تیم ملی جوانان ۲۰۲۰ از بعدازظهر روز یکشنبه دهم تا چهارشنبه بیستم شهریورماه جهت اعزام به مسابقات بین المللی کشور تایلند در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

اکنون ۳ بازیکنان از چهارمحال و بختیاری در تیم ملی بزرگسالان ایران عضویت دارند.

۲۰۹۷

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال تایلند تیم ملی چهارمحال و بختیاری مجموعه ورزشی آزادی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: طبق ماده ۲۰ قانون ثبت احوال انتخاب نام برای اشخاص، بر‌عهده اعلام کننده گذاشته شده، یعنی پدر، مادر، جد پدری و در غیاب پدر، وصی، قیم و امین می‌توانند نام را انتخاب کنند
موسوی افزود: بیشترین درخواست تغییر نام توسط بانوان بوده است.
وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ هزار و ۳۸۷ مورد تغییر نام و در سال ۱۴۰۲، هزار و ۷۴۷ مورد تغیییر نام در استان ثبت شده است.
سرپرست اداره کل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت: دلوین و آیهان محبوب‌ترین نام در بین نوزادان استان است.
موسوی افزود: در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ بیشترین تغییر‌ها مربوط به زهرا و ترکیبات با زهرا، بعد از آن فاطمه و ترکیبات با فاطمه بوده؛ در آقایان ترکیب واژه امیر با اسامی ائمه مانند امیررضا، امیرعلی، امیرمهدی و امیرهادی بود. 
وی تصریح کرد: اسامی همانند بهار، بهاره و سارا در بین بانوان، علی و ابوالفضل دربین آقایان نیز جایگاه نسبتاً خوبی در تغییرات داشته است.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳ هزار مورد تغییر نام در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین برق طرح نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۹ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • قایقران آذربایجان شرقی در تیم ملی
  • پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت شد
  • اهتزار پرچم متبرک حرم مطهر رضوی در جوار شهدای گمنام بام ایران
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری