Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-03@23:32:51 GMT

واکنش سایپا به پراید ۵ میلیونی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۶۹۷۱

رویداد۲۴ در پاسخ به برخی از خبرنگاران محترم و رسانه‌ها در خصوص چرایی سکوت سایپا در خصوص اظهارنظر اخیر درباره قیمت خودرو پراید باید گفت این اظهارنظر آنقدر بی‌پایه و بدون پشتوانه فنی و کارشناسی صورت گرفته که باید در برابر آن سکوت کرد، زیرا پاسخ برخی افراد خاموشی است.

ناآگاه‌ترین افراد هم می‌دانند که در شرایط فعلی که تحریم، افزایش چشمگیر قیمت نهاده‌های تولید (نظیر مس، آلومینیوم، بیلت فولاد، چدن و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..)، افزایش ۱۵۰ درصدی نرخ ارز و... به تولیدکنندگان تحمیل شده است، قیمت پنج میلیون تومانی برای هر مدل خودرو با هر میزان امکانات و تجهیزات سخن بیهوده‌ای بیش نیست.

خوشبختانه رسانه‌ها و حتی کاربران فضای مجازی نیز، غیرمنطقی بودن این اظهارنظر را دریافته و در روز‌های اخیر به نقد آن پرداخته‌اند، اما در این میان، از صدا و سیما هم انتظار می‌رود که با نگاهی مسئولانه‌تر، تریبون رسانه ملی را در سال رونق تولید در اختیار کسانی قرار ندهد که به بیان اظهارات ناصحیح، بی‌پایه و غیرکارشناسی می‌پردازند.

در پایان امیدواریم صنعت خودرو کشور با یاری و نقد منصفانه رسانه‌ها و اظهارات سازنده کارشناسان واقعی و متخصص، ایراد‌ها و کاستی‌های موجود را برطرف کرده، در مسیر بهبود و ارتقاء پیش برود".

برچسب ها: رویداد24 ، سایپا ، واکنش سایپا ، پراید 5 میلیونی ، قیمت پراید ، قیمت 5 میلیونی پراید سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سایپا واکنش سایپا پراید 5 میلیونی قیمت پراید قیمت 5 میلیونی پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اگر ترمز خودرو برید این گونه متوقفش کنید (فیلم) سرنوشت خودرو‌های از رده خارج در کره‌جنوبی (فیلم) بهترین و عجیب ترین پارکی که در عمرتان دیده اید (فیلم)

دیگر خبرها

  • تبدیل پراید وانت به خاور توسط هموطن خوش ذوق (فیلم)
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • 12 محصول ایران خودرو و سایپا ارزان شد + جدول قیمت
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ کف قیمت خودرو در بازار
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • قیمت تارا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل