Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: فردی با یک دستگاه سواری پراید در حال قاچاق ۲۰۰ هزار نخ سیگار خارجی بود که در شهر محمدیه به دام پلیس افتاد.

سردار حاجیان، ارزش تقریبی این محموله قاچاق را بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.

به گفته او، متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*کشف ۱۲ کیلوگرم حشیش در قزوین

فرمانده انتظامی استان گفت: در نتیجه انجام اقدامات اطلاعاتی در اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد فردی در حال انتقال مقادیری مواد مخدر از استان‌های شمال شرق کشور به استان قزوین است که پیگیری این موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

سردار حاجیان افزود: پس از تشکیل ۲ اکیپ از ماموران و انجام اقدامات فنی و مراقبتی ، فرد مورد نظر ابتدا در شهر محمدیه شناسائی و سپس با ادامه اقدامات فنی پلیسی لازم به همراه شخص دیگری داخل یک دستگاه خودروی سواری پراید در بخش بیدستان دستگیر شد.

او اضافه کرد: در ادامه بازجوئی ها، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خودروی سواری (پژو ۲۰۶) دیگری را در این رابطه در شهر محمدیه شناسائی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از هر دو خودروی سواری توقیفی ۱۲ کیلو گرم حشیش کشف و ۲ نفر هم در این رابطه دستگیر شدند.

سردار حاجیان گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۷۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، مأموران از حمل و جابه جایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شده و اقدامات میدانی خود را برای شناسایی محموله مواد مخدر آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در نهایت پس از حضور مأموران انتظامی و کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مورد نظر، کامیون حامل مواد مخدر شناسایی و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی دقیق از آن، مأموران پلیس مقدار ۲۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار گوجه جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 6099381

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت