Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری محبان حضرت امام(ره) مسجد اعظم ناژوان از ضرورت حمایت جدی از فعالیت کانون‌های مساجد استان اصفهان سخن گفت.

محسن دهقانی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان درباره ویژگی های یک کانون اثرگذار توضیح داد: کانونی می تواند موثر بلشد که در آن اعضا، امام جماعت، هیئت امنا وغیره با هم در تعامل باشند، همچنین فعالیت های یک کانون موثر بایستی مبتنی و برخاسته از مساجد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری محبان امام (ره) درباره فعالیت های این کانون افزود: کانون فرهنگی هنری محبان امام (ره) با برنامه های مذهبی مثل کلاس تفسیر نهج البلاغه، عقاید ویژه دانشجویان و دانش آموزان و برنامه های ورزشی و تفریحی مانند: گیم نت، فوتبال دستی، پینگ پنگ، ورزش های رزمی، و اردوهای مختلف سعی در جذب نوجوانان و جوانان به فعالیت های مسجد دارد.

 

دهقانی از ایجاد کتابخانه شبانه روزی محله گفت و افزود: یکی از فعالیت های شاخص کانون فرهنگی هنری محبان امام (ره) ایجاد کتابخانه ای جدا از کتابخاته خود کانون که در مسجد قرار دارد، در دل محله و لا شعار ببر، بخوان، بیاور است که مخاطبان به طور ۲۴ ساعت می توانند از آن استفاده کنند.

 

وی با اشاره به تاثیر مشکلات اقتصادی بر فعالیت های کانون ها و مساجد افزود: متاسفانه اوضاع نابسامان اقتصادی بر روی فعالیت های کانون ها اثر منفی داشته و باید تلاش کرد که حمایت‌های مالی از کانون‌ها صورت گیرد.

 

دهقانی اضافه کرد: بدون شک در صورت افزایش حمایت‌ها از کانون‌ها، فعالیت‌های این مراکز فرهنگی نیز به میزان قابل توجهی افزایش خواهد داشت./

پایان پیام/123

منبع: شبستان

کلیدواژه: خطبه نماز جمعه نماز جمعه هفته دولت خبرگزاری شبستان شیراز خطبه های نماز جمعه شبستان یزد بیرجند پیرغلامان حسینی مسجد اعضای کانون مساجد کانون مساجد روستایی کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است

سیدعمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌های فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد