Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@11:41:00 GMT

گیلان| هفت فیلم مطرح سال سینمای ایران معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۷۴۶۷

گیلان| هفت فیلم مطرح سال سینمای ایران معرفی شدند

مدیر دومین دوره جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی گفت: هفت فیلم مطرح سال سینمای ایران به همراه بهترین بازیگران، بهترین فیلم خارجی زبان و چهره‌های ماندگار در بزرگترین رویداد مستقل سینمای ایران معرفی شدند. ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سجاد اصغری امروز در جمع خبرنگاران از انتخاب هفت فیلم مطرح‌ سال سینمای ایران خبر داد و اظهار داشت: مطرح‌ترین فیلم خارجی زبان نیز توسط خانم تهمینه میلانی انتخاب شد که حاصل بررسی جشنواره‌های مطرح جهان و دقت نظر ایشان به فیلم‌های بین‌المللی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دومین دوره جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی به مناسبت روز ملی سینما در رابطه با معرفی بهترین بازیگر سال سینمای ایران گفت: با توجه به نظرات مختلف در شورای آکادمی، بهترین بازیگران سال سینمای ایران با نگاهی واقع‌بینانه انتخاب شدند که از بین آقایان، رضا کیانیان و از بین خانم‌ها، لیلا حاتمی انتخاب شدند.

اصغری با اشاره به معرفی مطرح‌ترین فیلم خارجی زبان سینمای جهان خاطرنشان کرد: خانم تهمینه میلانی در بخش بین‌الملل از بین آثار منتخب سینمای جهان که برگزیده جشنواره بودند، فیلم انگل(پارازیت) اثر "بونگ جون هو" از کره جنوبی را به عنوان مطرح‌ترین فیلم خارجی زبان سال معرفی کرد.

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی اعلام شدبازیگر نوجوان منطقه پرواز ممنوع: نوجوان ما سینمای خودش را نداردماجرای بازارِ سیاه در جشنِ خانه سینما/ چرا در رژه هنرمندان فخرفروشی می‌شود؟

وی با بیان اینکه سینمای ایران از بازیگران حرفه‌ای و توانمندی برخوردار است خاطرنشان کرد: رضا کیانیان به عنوان بازیگری که در دوره‌های مختلف بسیار خوش درخشیده نیز انتخاب شد تا بار مسئولیت سنگین و حساس بخش مدیریت بهترین بازیگر سال سینمای ایران را بر عهده بگیرد.

مدیر دومین دوره جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی ابراز داشت: از کلیه بازیگرانی که در این حوزه با بنده همکاری کردند تشکر می‌کنم و از این پس، بهترین بازیگر سال سینمای ایران به شکل روتین و با توجه به تولیدات یک ساله سینمای ایران انتخاب می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در سال 97 با مدیریت خانم پوران درخشنده در بخش بین‌الملل، فیلم "بلبل" اثری از جنیفر کنت به عنوان مطرح‌ترین فیلم خارجی زبان به همراه هفت فیلم مطرح سال در دور نخست مراسم آکادمی افسانه زندگی انتخاب شده بود.

اصغری ضمن تشکر از کلیه اعضای شورای آکادمی که در بخش معرفی هفت فیلم مطرح سال، بهترین فیلم خارجی زبان، بهترین بازیگر سینما و چهره ماندگار همکاری کردند افزود: همچنین از اعضای ستاد برگزاری، اجرایی و اهالی محترم رسانه، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و نهادهای زیرمجموعه وزارت کشور تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۷۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین می‌گوید که اوکراین پیش نویس پیمان صلح با روسیه را در سال ۲۰۲۲ تحت فشار انگلیس کنار گذاشت.

به گزارش آر تی، این توافق که می‌توانست چند هفته پس از آغاز جنگ، به مناقشه اوکراین پایان دهد، توسط مذاکره‌کنندگان در استانبول تأیید شد، اما کی‌یف بعداً از مذاکرات خارج شد.

روزنامه آلمانی ولت روز گذشته مدعی شد که مسکو پس از طرح یک چارچوب برای توافق، درخواست‌های دیگری از جمله تبدیل زبان روسی به عنوان دومین زبان رسمی در اوکراین را مطرح کرده و سبب خروج اوکراین از مذاکرات شده است.

با این حال، پسکوف امروز (شنبه) با استناد به اظهارات دیوید آراخامیا، نماینده پارلمان اوکراین که ریاست هیئت کی‌یف در مذاکرات را بر عهده داشت، این ادعا‌ها را رد کرد.

آراخامیا نوامبر گذشته در مصاحبه‌ای با رسانه‌های داخلی اوکراین گفت که بوریس جانسون، نخست وزیر وقت انگلیس در روند صلح مداخله کرده و از اوکراینی‌ها خواسته که «فقط با روسیه بجنگند».

پسکوف تاکید کرد که کی‌یف عملاً این توافق را تحت فشار مستقیم لندن کنار گذاشت و بقیه دلایلی که مطرح می‌شود صرفا حدس و گمان است.

مقامات روسی مناقشه اوکراین را جنگ نیابتی غرب علیه مسکو توصیف کرده‌اند. به گفته مسکو، هدف آنها مهار روسیه و متوقف ساختن توسعه آن به جای حفاظت از منافع مردم اوکراین است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • حکم سینماگر مطرح لغو شد؛ دادگاه مجدد تشکیل می‌شود
  • کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • آقای حسن فتحی! تکلیف ما با آخرین ساخته شما دقیقاً چیست؟
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/ بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران