Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه به ترامپ «صبح‌به‌خیر» می‌گویم، گفت: ماهواره ناهید سر جای خود قرار دارد، تست‌های سازگاری ماهواره ناهید 1 با پرتابگر به اتمام رسیده و آماده تحویل به وزارت دفاع است که فرایندهای قرارگرفتنش در مدار طی شود.

* ماهواره پارس آذرماه آماده خواهد شد

وی افزود: این ماهواره در حال حاضر در پژوهشگاه فضایی است و در گوشه دیگر اتاق تمیز هم ماهواره پارس قرار دارد که آخرین مراحل تجمیع را می‌گذراند و آذرماه آماده تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ظفر با پنج هفته تاخیر آماده می‌شود

جهرمی خطاب به خبرنگاران ادامه داد: اگر علاقمند باشید می‌توانیم به دانشگاه علم و صنعت رفته و ماهواره ظفر را هم ببینیم، این ماهواره هم هنوز به پایان نرسیده و فکر می‌کنم با پنج هفته تاخیر برای طی آزمایش‌ها به سیکل آزمایشگاه بیاید.

به گزارش فارس، رئیس‌جمهور آمریکا شب گذشته در صفحه توئیتر خود مدعی انفجار در سایت فضایی سمنان در جریان آماده‌سازی پرتاب یک ماهواره شده بود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۷۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، اردوی اماده سازی تیم کشتی فرنگی نونهالان استان برای حضور در رقابت های کشوری به مدت ۲ روز در شهرستان سرخس برگزار شد.

این اردوبا حضور مربیان استان؛اقایان اطاقی و خمبریادگار، اردوی ۲ روزه و فشرده فرنگی کارا توام با اوقات مفرح برگزار شد.

 

دیگر خبرها

  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • هاکان فیدان: ترکیه آماده است بین اسرائیل و فلسطین به عنوان ضامن عمل کند
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • روزنامه‌ای آلمانی دلیل امتناع اوکراین از صلح با روسیه را فاش کرد
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • دسترسی حمل‌و‌نقل‌ دریایی و هوایی به ارتباطات مخابراتی/آنتن‌های ماهواره‌ای سیار ساخته شد
  • ۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • در جنگ روانی مُفت و مجانی نبازیم!
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است