Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تجلیل از «محمد نصیری» پیشکسوت وزنه‌برداری امروز (شنبه) به میزبانی صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان همزمان با افتتاح خانه پیشکسوتان برگزار شد. جعفر کاشانی، محمدرضا طالقانی، تیمور غیاثی، حسن حبیبی، اکبر حیدری، حسن روشن، عباس جدیدی، حسن طباطبایی رییس فدراسیون کاراته، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، محمدرضا توپچی و بهروز منتقمی، از چهره‌های شاخص حاضر در این مراسم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش، «مصطفی ابطحی» مدیر عامل صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان، «رضا گل محمدی» مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از پیشکسوتان رشته‌های مختلف از جمله کشتی، وزنه برداری ، فوتبال و دوومیدانی حضور داشتند. 

«مسعود سلطانی‌فر» در این مراسم اظهار داشت: من صحنه حماسی بازی‌های المپیک ۱۹۷۶ مونترال را به خاطر دارم که رقابت جانانه ای بین نصیری و نمایندگان روسیه و مجارستان بود. قهرمانان ما در هر رویدادی تلاش می‌کنند مدال خوش رنگی بگیرند و سرود ایران نواخته شود و پرچم ایران به اهتزاز درآید.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ما در المپیک‌ها تاکنون ٢١ مدال طلا کسب کردیم که ٤ مدال مربوط به پیش از انقلاب و  ١٧ مدال پس از انقلاب کسب است. این امر نشان می‌دهد که برخلاف تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی همواره موفقیت‌های بسیاری در عرصه ورزش کسب می‌شود.

سلطانی‌فر با اشاره به برگزاری این مراسم گفت: بنا داریم با توجه به منابعی که داریم امکانات بیشتری را در اختیار پیشکسوتان بگذاریم. باور دارم ارتباط پیشکسوتان با مدیران صندوق در حل مشکلات قهرمانان می‌تواند موثر واقع شود. از مدیرعامل صندوق می‌خواهم برنامه‌های متنوعی را برای رفاه حال پیشکسوتان طراحی و اجرا کنند. یکبار دیگر از «محمد نصیری» به عنوان ورزشکار بزرگ و تاریخ ساز تشکر می‌کنم و حتما از اینکه ماهیانه چنین مراسمی داشته باشیم حمایت می‌کنم. امیدوارم قهرمانان و پیشکسوتان در کوران زندگی ما را به عنوان یار صمیمی در کنار خود ببینند.

وزیر ورزش تصریح کرد: از ابطحی به عنوان مدیر صندوق دعوت کردیم  تا در این زمینه و حمایت از پیشکسوتان با ما همکاری کند. یک وجهه این صندوق حمایت از قهرمانان و وجهه دیگر آن حمایت از پیشکسوتان است که در  رویدادهای مختلف افتخارآفرین بودند و دوره کهولت سن باید سر و سامانی به وصعیت آنان داده شود.

سلطانی‌فر در پایان گفت: از محمدن صیری به عنوان یک ورزشکار بزرگ و تاریخ ساز برای همه قهرمانی‌ها تحلیل می‌کنیم و در برنامع ما است تا هر ماه از این پیشکسوتان تجلیل شود و امید است قهرمانان و پیشکسوتان ما را به عنوان یار صمیمی در مشکلات زندگی خود ببینند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مسعود سلطانی فر محمد نصیری فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دولت اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و ‎پیشکسوتان را ابلاغ کرد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ابلاغ شد
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان تصویب شد
  • اساسنامه «صندوق حمایت از قهرمانان» ابلاغ شد
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • بهادری جهرمی: اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش برای اجرا، ابلاغ شد
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد