Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اهالی روستاهای منطقه " کنار رودخانه " از نفوذ فاضلاب شهرک صنعتی روستای سعیدآباد به آب چاه روستاهای این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، علیرضا شهابی- یکی از ساکنان محلی در حاشیه افتتاح پروژه لوله‌گذاری و انتقال آب کشاورزی به روستای ملازجان که امروز(شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: آب شرب مردم بهداشتی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواهش ما این است که این مشکل پیگیری و معضل غیربهداشتی بودن آب حل شود.

یکی دیگر از اهالی روستاهای منطقه " کنار رودخانه " ادامه داد: شهرک صنعتی سعیدآباد مشرف به چاه این منطقه است و فاضلاب آن به آب نفوذ می‌کند. اگر فرماندار توانست از آب چاه این منطقه بیاشامد بنده به او جایزه می‌دهم، مزه آب مشخص است. یکی از مشکلات، فاضلاب شهرک صنعتی سعیدآباد است که مشرف بر چاه این منطقه است.

همچنین یکی دیگر از اهالی این منطقه گفت: یک سری از مردم که وسیله نقلیه دارند از روستای مَرغ آب می‌آورند و ساکنان دیگر  هم که نمی‌توانند از شهر و یا روستاهای دیگر آب تأمین کنند باید از آب موجود استفاده کنند تا معده و کلیه خود را از دست بدهند. چند بار که جلسه برگزار شد گفتند با درست شدن منبع روستای رباط سرخ این مشکل حل می‌شود، اما ترتیب اثری داده نشده است.

علی بختیار، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی نیز خاطرنشان کرد: روستاهای کنار رودخانه مجتمع آبرسانی مجزایی دارد که اجرایی شده، اما مخزنی که باید در شهرک الوند ساخته می‌شد، به خاطر کمبود منابع مالی اجرا نشده است و به دلیل این مسئله با مشکل کمبود فشار مواجه هستیم، ضمن اینکه مجبوریم چاه‌ها را مخصوصاً در زمانی که با مصرف بالا مواجه هستیم، روشن کنیم که سبب افت کیفیت آب می‌شود.

همچنین حسین یارمحمدیان- فرماندار شهرستان گلپایگان یادآور شد: در دولت تدبیر و امید  بیش از ۴۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شد و آب سه شهر گلپایگان، گوگد، گلشهر و حدود ۳۰ روستا به تصفیه‌خانه متصل شد امیدواریم به 11 روستای دیگر با هزینه‌ای حدود ۲۰ میلیارد تومان آبرسانی انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول

جدیدترین قیمت واحدهای مسکونی در منطقه ۲۱ تهران منتشر شد؛ براساس اطلاعات میدانی برای خرید یک واحد ۸۵ متری در شهرک استقلال، حداقل باید ۵ میلیارد و ۵۸۰ تومان تومان هزینه کرد.

به گزارش مشرق، در گزارش پیش رو نرخ رهن و اجاره «منطقه ۲۱» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۸۵ متری در منطقه ۲۱ «شهرک استقلال»، ۸ ساله ساخت، نیازمند حداقل ۵ میلیارد و ۵۸۰ میلیون تومان است.

قیمت خرید و فروش واحدهای دیگر در منطقه ۲۱ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۲۱) متراژ ساختمان عمر ساختمان قیمت کل ملک (تومان)
تهرانسر ۸۷ ۱۳۹۷ ۷,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک آزادی ۸۹ ۱۴۰۰ ۷,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک استقلال ۸۵ ۱۴۰۱ ۵,۵۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک دانشگاه ۸۸ ۱۴۰۲ ۳,۴۵۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک دریا ۹۸ ۱۴۰۰ ۶,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک غزالی ۷۵ ۱۴۰۳ ۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شهرک ویلا شهر ۷۰ ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
وردآور ۸۰ ۱۴۰۱ ۴,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰
منبع: مهر

دیگر خبرها

  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۲۱ تهران +جدول
  • گلایه شهروندان گرگانی از نصب دکل مخابرات در جنگل + فیلم
  • آب شرب پایدار ۲ هزار ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • آب شرب پایدار ۲ هزار نفر ساکن روستاهای شاهین‌شهر تامین شد
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • «فهرج»، کاندیدای بهترین روستاهای جهانی گردشگری
  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • آبرسانی به روستاهای آذربایجان شرقی با همت بسیج سازندگی
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • موافقت دولت با راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان در گلپایگان