Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@09:45:31 GMT

پرویز هادی رقابت‌های جهانی را از دست داد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۷۸۳۷

پرویز هادی رقابت‌های جهانی را از دست داد

با وجودیکه دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی پس از معاینه پرویز هادی سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد ایران با اطمینان اعلام کرد، این کشتی‌گیر مشکلی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ندارد، اما در آستانه اعلام ترکیب قطعی تیم ملی، این کشتی‌گیر به علت نداشتن شرایط بدنی مناسب و مصدومیت اقدام به ترک اردوی تیم ملی ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که صبح امروز (شنبه) رضا یزدانی آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد بدلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی در رقابت‌های جهانی قزاقستان نیست.

اصغر قیطاسی با تائید این خبر، اظهار کرد: متاسفانه هادی به علت مصدومیت نتوانست تمرینات تیم ملی را آنطور که باید انجام دهد و خود را به رقابت‌های جهانی برساند. به همین جهت وی اردوی تیم ملی را ترک کرد و قرار است فرد جایگزین بزودی معرفی شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پرویز هادی کشتی آزاد تیم ملی کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رقابت های تور جهانی تنیس با معرفی نفرات برتر و درخشش تنیسور آذربایجان غربی به پایان رسید.                    

  در رقابت های تور جهانی تنیس جوانان که در ساری برگزار شد، فینالیست های هفته دوم برای کسب عنوان قهرمالنی به مصاف یکدیگر رفتند و در بخش انفرادی پسران کیارش حنیفی با نتیجه (۲-۶ و ۶-۱) سام پازوکی را برد و قهرمان شد. 

این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه به مدت دو هفته در ساری برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان