Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوایل دهه 90، فوق ستاره های بسیاری ظهور کردند اما افزایش فاصله مالی و اختلاف طبقاتی میان بازیکنان و هواداران، حس ناامیدی ایجاد کرده بود. هواداران می خواستند بازیکنان محبوبشان در ازای دریافت این پول ها، مثل ابرقهرمانان بازی کنند. با این حال برخی هم معتقد بودند چیزی کمتر از بازیکنان فوتبال ندارند و شبیه آن ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال فاولر آن تعادل را میان بازیکنان و هواداران حفظ کرد. دیوید بکام با ویکتوریای معروف ازدواج و قراردادهای تجاری مهمی امضا کرد. جیمی ردنپ تبلیغ لباس های رسم را بر عهده گرفته بود و حتی جیسون مک آتیر، در تبلیغ شامپو حضور پیدا کرده بود اما فاولر همچنان معمولی مانده بود. همچنان که گل ها از راه می رسیدند، شهرت رابی هم افزایش پیدا می کرد. او به چهره‌ای که در میان مردم داشت، جذابیت و درخشش بیشتری می بخشید.

محتوای ویژه تنها برای کاربران دارای اشتراک قابل مشاهده است. (برای اشتراک کلیک کنید)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند علاوه‌بر درون زمین در خارج از آن هم همیشه با استایل‌های قابل توجهش و پست و استوری‌های در فضای مجازی توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرده است.

در یکی از تصاویری که در گذشته در فضای مجازی از او وایرال شده بود و مدتی هم با این استایل در تمرینات حاضر شد، او موهایش را کاملا بلند کرده بود و آنها را با کش مو نمی‌‌بست که واکنش‌هایی جالب از هواداران را به دنبال داشت.

حالا او برای چهره جدیدش از هواداران نظر خواسته است. در استوری جدیدی که ستاره منچستر سیتی منتشر کرده، او برای خود سیبیل مصنوعی گذاشته و با متنی در زیر عکسش از هواداران خواسته:«نظرتان درباره استایل جدیدم چیست؟ آن را انتخاب کنم؟»

این تصویر از هالند هم با واکنش مثبت هواداران در فضای مجازی مواجه شده است. آنها در شبکه‌های اجتماعی از ستاره نروژی خواسته‌اند در صورت قهرمانی منچستر سیتی در لیگ برتر با این استایل در جشن قهرمانی حاضر شود و تماشاگران و هم‌تیمی‌هایش را سورپرایز کند.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • وضعیت مبلغان کشور در ماه رمضان از زبان مدیرکل تبلیغ عمومی/ استقبال بی‌نظیر «تبلیغ اولی‌ها»
  • «میان ستاره‌ای» نولان اکران مجدد می‌شود
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • ستاره‌شناسان قوی‌ترین شواهد برای سیاره نهم را کشف کردند
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند