Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@12:45:11 GMT

پیام تسلیت خدادی و انتظامی برای درگذشت مهدی شادمانی

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۸۳۷۷

به گزارش ایلنا،محمد خُدادی در پیامی درگذشت «مهدی شادمانی» خبرنگار را تسلیت گفت.

در پیام معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت زنده یاد «مهدی شادمانی»، خبرنگار با تجربه‌ای که سال‌ها درگیر بیماری سرطان بود، موجب تاثر و تالم شد. او اگرچه با سرطان دست و پنجه نرم می‌کرد اما هرگز نا امید نشد و در بستر بیماری نیز نماد امید و الهام‌بخشی بود؛ همواره به خالق بی‌همتا توکل کرد و در مبارزه با بیماری، لبخند و امید را منتشر می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درگذشت این روزنامه‌نگار دوست‌داشتنی را به خانواده داغدار او، خانواده بزرگ ورزش و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان، مغفرت الهی و برای همسر محترم و بازماندگان گرامی‌اش، صبر و اجر مسالت می‌کنم.

 همچنین حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی در پیام تسلیتی در توئیتر نوشت : مهدی شادمانی عزیز  آسمانی شد. نمونه یک انسان مهرورز واقعی. توئیت‌های او در بستر بیماری، الهام‌بخش بود: روحیه‌ای مثال‌زدنی در مقابل سرطان و توکل به خالق هستی. بهشت ارزانی‌اش باد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس) پیامی صادر کرد.   متن پیام بدین شرح است:   بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ   انا لله وانا الیه راجعون   ضایعه درگذشت والده شهیدان محمد حسن و محمد حسین نیرنگ (حق شناس) موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. از خداوند منان برای آن مرحومه همنشینی با فرزندان شهیدش و حشر با سیدالشهداء اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای بازماندگان صبر و سکینه مسئلت می‌نمایم.        

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت عروس امام خمینی
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز