Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت تنها مرکز جامع درمان سرطان جنوب خراسان رضوی در شهرستان تربت حیدریه کلید خورد.

به گزارش قدس آنلاین ، آئین کلنگ‌زنی تنها مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی جنوب خراسان رضوی در محل سایت بیمارستان امام حسین(ع) تربت حیدریه به زمین زده شد.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه این مرکز به مساحت 1150 مترمربع توسط خیر زهرا برزگر ساخته شده و تنها مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی در جنوب استان خواهد بود که می‌تواند خدمات خوبی را برای مردم این منطقه ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنبرزاده افزود: هزینه ساخت این پروژه که حدود 30 تا 45 میلیارد ریال برآورد شده است، تماما توسط خیر محترمه انجام می‌شود و تامین تجهیزات آن برعهده وزارت بهداشت و درمان که چیزی حدود 240 میلیارد ریال است؛ می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه تا دو سال آینده به‌بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: تاکنون حدود مجوز 4 مرکز جامع درمان سرطان در کل سه استان خراسان یعنی در مشهد، بجنورد، بیرجند و سبزوار از سوی وزارت بهداشت و درمان داده شده که کار ساخت پنجمین مرکز امروز در تربت حیدریه کلید خورد.

منبع : فارس

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: درمان سرطان کاهش هزینه درمان سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش‌ بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: طی امروز و فردا همچنان احتمال رگبار و رعد و برق با شدت کمتر نسبت به روز‌های گذشته در پاره‌ ای از مناطق شمالی و ارتفاعات استان وجود دارد.

  محمد غیوری‌ خواه افزود: روز سه‌ شنبه سامانه دیگری به استان وارد می‌ شود و تا روز پنجشنبه شاهد رگبار باران خواهیم بود.    وی ادامه داد: روند افزایش تدریجی دما تا روز چهارشنبه ادامه دارد اما روز پنجشنبه دما به‌ صورت قابل‌ ملاحظه‌ ای کاهش می‌ یابد.   غیوری خواه گفت: امروز آسمان مشهد نیمه‌ ابری است و در ساعات بعد از ظهر در پاره‌ ای از نقاط احتمال بارش باران وجود دارد.

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فرودگاه گناباد، پیشران توسعه و رونق در جنوب خراسان رضوی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • پیش بینی آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در خراسان رضوی