Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم تضمین سلامت جامعه است. ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

سردار جمال شاکرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم تضمین سلامت جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: برای نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر نیازمند اقدامات مداوم و مستمر و پرهیز از مقطعی بودن اقدامات مرتبط با این فریضه الهی هستیم.

اجتماع طلایه‌داران امر به معروف در خراسان جنوبی برگزار می‌شود‌روحیه انقلابی و احیای امر به معروف در ادارات کرمان تقویت می‌شودکرمانشاه| جوهره قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر است

وی نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر را لازمه سلامت جامعه دانست و افزود: برطرف شدن بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه بستگی ترویج و فرهنگ عمومی شدن این فریضه دارد.

دبیر ستاد امر به‌ معروف و نهی از منکر استان ایلام در ادامه به بیان آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و یادآور شد: در آغاز دهه اول محرم که مصادف با هفته امر به معروف و نهی از منکر است، در تلاش هستیم تا با اجرای برنامه‌های متنوع نسبت به نهادینه کردن فریضه امر به معروف در جامعه اقدام کنیم.

وی افزود: اجرای برنامه طرح طلایِه‌داران امر به‌ معروف و نهی از منکر در ایام محرم، برگزاری نشست توجیهی با مبلغین و مبلغات در مورد فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر، اجرای راهپیمایی حمایت از آمران به معروف در سطح استان، برگزاری نشست‌ها و تجمعات تبیین اهداف امر به معروف در استان از جمله این برنامه‌ها است که در هفته امر به معروف انجام می‌شود.

شاکرمی در ادامه گفت: معتقدم که راهکاری برای  پیشگیری جرایم، آسیب‌های مختلف اجتماعی و ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی که موجب آرامش خاطر مردم شود بهتر از فریضه امر به معروف و نهی از منکر وجود ندارد.

وی گفت: با همین اعتقاد در تلاش بوده تا بتوانیم، با اقدامات موثر و مستمر و کارشناسی شده آثار مثبت ترویج فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر برای زندگی فردی و اجتماعی مردم را نهادینه کنیم.

انتهای پیام/ح

R7718/P/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام

فرمانده انتظامی ایلام ، با اشاره به اینکه بیش از ۱۴هزار و ۷۴۷ پرونده قضائی به دوایر مشاوره و مددکاری کلانتری های سطح استان ارجاع شده است،گفت:بیش از ۷۸ درصد از پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره پلیس ایلام منجر به مصالحه شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار جمال سلمانی اظهار داشت:مراکز مشاوره پلیس در عرصه کاهش آسیب‌ها و جرائم اجتماعی و افزایش سطح امنیت روانی در جامعه گام‌های موثری برداشته و قطعا با پای کار آمدن سازمان های حمایتی و دخیل در حوزه آسیب های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی می توان به صورت گسترده و علمی در حوزه شناسایی و مقابله با آسیب های اجتماعی ورود کرد.

وی اضافه کرد: با همت و پشتکار مشاوران ومددکاران اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تعداد11 هزار و 289 پرونده ضمن صلح و سازش از چرخه کار قضائی خارج شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه 78 درصد از پرونده های ارجاع شده به مراکز مشاوره منجر به صلح و سازش شده است،اظهار کرد: ایجاد مراکز مشاوره پلیس در راستای رویکرد جامعه محوری پلیس راه اندازی شده اند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:هر قدر بتوان با رویکرد فرهنگی و آموزشی مسائل و معضلات اجتماعی راحل و فصل کرد به همان میزان بار انتظامی در جامعه نیز کاهش خواهد یافت.

به گزارش تسنیم، همشهریان عزیز می توانند با شماره گیری شماره 096580 ضمن ارتباط با کارشناسان مرکز مشاوره از خدمات مشاوره روان‌شناختی، خانوادگی، ازدواج، تربیتی، فردی، تحصیلی، شغلی، گزینش و استخدام، بهره مند شوند.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • بعضی شوخی‌ها با جامعه پزشکی سلامت مردم را تهدید می کند
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • آیا امر به معروف ونهی از منکر به یک چالش سیاسی تبدیل شده است؟ + فیلم