Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:41:44 GMT

کاروان پیاده انصارالحسین(ع) در مسیر کربلا

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۹۰۷۰

کاروان پیاده انصارالحسین(ع) در مسیر کربلا

کاروان پیاده انصارالحسین (ع) نوزدهمین سال پیاپی، امسال به نام نامی حضرت ام البنین(ع) در مسیر کربلای معلی طی طریق می‌نمایند.

به گزارش ایسنا، مدیر اجرایی این کاروان، علی حقیرپور در این خصوص در جمع خبرنگاران گفت: این کاروان شامل ۱۰۰ نفر از عاشقان امام حسین(ع) از استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، تهران و اصفهان هستند که پس از نام‌نویسی به مشهد آمده‌اند تا در این سفر معنوی شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زائران کاروان پیاده انصارالحسین(ع) پس از دعای پر فیض ندبه با بدرقه مردم شهرک شهید رجایی از مجتمع اسلامی بقیه‌الله‌الاعظم مشهد راهی کربلا شدند تا این مسیر ۲۶۰۰ کیلومتری را پس از ۷۵ روز پیاده‌روی در اربعین حسینی به کربلا مشرف شوند.

مدیر اجرایی این کاروان بیان کرد: کوچک‌ترین عضو این کاروان نوجوان ۱۳ ساله و مسن‌ترین آنان پیرمرد ۷۵ ساله است. 

حقیرپور ادامه داد: یکی از مزیت‌های کاروان امسال حضور مبلغین خادمیاری رضوی است که با همت سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی تاکنون در سه استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی و اصفهان اقدام شده است. 

وی اظهار کرد: همراهی با کاروان و ارتباط موثر با مخاطبین، اقامه نماز، پاسخگویی به مسائل شرعی و ... بخشی از اقدامات خادمیاران تبلیغی است.

مدیر اجرایی این کاروان عنوان کرد: مهم‌ترین هدف حرکت کاروان پیاده مشهد– کربلا علاوه بر بهره معنوی، زنده نگه‌داشتن سیره اهل‌بیت(ع)، ترویج مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)، نشر و گسترش معارف حسینی (ع)، تبیین ابعاد مختلف قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و توجه دادن همگان به اهمیت زیارت حضرت امام حسین(ع) است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محرم اربعین 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۹۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی فعال و موجب ایجاد رواناب و سیلاب در بضی محور‌ها شد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • سالانه بین ۲۵۰ تا ۵۰۰ هزار سقط عمد در ایران انجام می‌شود
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • هوای مشهد امروز ۱۳ اردیبهشت سالم است
  • پیش بینی بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مشهد و کلات