Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:28:40 GMT

لحظه وقوع رعد و برق در روستای دوان کازرون + فیلم

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۵۹۲۷۶

لحظه وقوع رعد و برق در روستای دوان کازرون + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، فیلمی از لحظه وقوع رعد و برق در روستای دوان شهرستان کازرون را مشاهده می‌کنید که یکی از شهروندان برای ما ارسال کرده است.

منبع: مجید دهداران – کازرون

 

 

بیشتر بخوانید: نمایش رعد و برق به صورت اسلوموشن + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث طبیعی دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت وضعیت نارنجی به یزد

پس از باران‌های شدید هفته گذشته، اداره کل هواشناسی استان یزد برای آخر هفته برخی شهرستان‌های استان یزد وضعیت نارنجی اعلام کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، استان یزد در هفته گذشته همانند بسیاری از نقاط کشور، با بارش‌های بسیار شدید و سنگینی روبه‌رو بود و این بارش‌ها به وقوع سیلاب در نقاط مختلف یزد منجر شد.

پس از این هفته پر بارش، اداره کل هواشناسی استان یزد برای دو روز پایانی هفته جاری هم وضعیت نارنجی و وقوع بارش‌های رگباری به همراه رعد و برق و باد اعلام کرده است.

بر اساس اعلام هواشناسی استان، از ابتدای پنجشنبه 13 اردیبهشت تا اوایل روز جمعه 14 اردیبهشت، در شهرستان‌های اردکان، اشکذر، بافق، بهاباد، تفت، زارچ، مهریز، میبد و یزد وضعیت نارنجی خواهد بود.

نوع مخاطره اعلام شده از سوی هواشناسی استان یزد برای این دو روز در شهرستان‌های مذکور، بارش‌های رگباری بعضا با رعد و برق، در مناطق مستعد با احتمال تگرگ و وزش باد به نسبت شدید خواهد بود.

هواشناسی استان یزد اعلام کرده که اثرات این مخاطره شامل آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب و سیلابی شدن مسیل‌ها، احتمال وقوع صاعقه و تگرر و همچنین اختلال در ترددهای جاده‌ای خواهد بود.

بر این اساس توصیه شده که دستگاه‌های امدادی و اجرایی آمادگی لازم جهت مقابله با مخاطرات جوی را داشته باشند و کانال‌ها، آب‌روها و دهانه پل‌ها پاکسازی شود.

همچنین از عموم مردم خواسته شده که از سفرهای غیرضروری درون و برون استانی، کوهنوردی، اتراق در حاشیه رودخانه‌ها، چرای دام‌ها به ویژه در مناطق مرتفع پرهیز کرده و ضمن استحکام سازه‌های موقت، در تردد‌های جاده‌ای احتیاط لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • ۲۶ کشته و زخمی بر اثر حادثه ترافیکی در سمنگان
  • خسارت آتش سوزی در روستای گردشگری امام‌زاده ابراهیم شفت - گیلان
  • ویدیو اختصاصی مهر از شهرک امامزاده ابراهیم(ع) بعداز وقوع آتش سوزی
  • تصاویر اختصاصی مهر از امامزاده ابراهیم(ع) بعد از وقوع آتش سوزی
  • وقوع حادثه رانندگی در فارسان
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • بازگشت وضعیت نارنجی به یزد
  • لحظه واژگونی تریلی درحال حرکت بر اثر طوفان+ فیلم