Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه برنامه "بیر ایچیم عشق" از امشب به مدت 14 شب به روی آنتن شبکه سهند خواهد رفت و برای نخستین بار بخش اعظم این برنامه در بین الحرمین ضبط شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ویژه برنامه "بیر ایچیم عشق" چند سالی است که مهمان شب‌های ماه محرم در شبکه سهند شده و امسال نیز برای نخستین باز از قلب بین الحرمین برای مخاطبان خود به زبان ترکی آذربایجانی مداحی‌های دل انگیز ضبط کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویژه برنامه امسال با رویکردی متفاوت و در چند آیتم ویژه مستند، پیرغلامان، مداحی و کارشناسی در کربلای معلی ضبط شده است.

بیر ایچیم عشق از امشب ساعت 21 به مدت 14 شب از شبکه سهند به روی آنتن خواهد رفت. علیرضا محمودی و سعید رضانژاد تهیه کننده، سعید حکاکی کارگردان هنری، محمد رزینی کارگران تلویزیونی و مهدی لطفی آزاد مدیر تولید این برنامه هستند.

معجزه‌کار با کمترین امکانات و بهترین کیفیت

مهدی لطفی آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار آناج در خصوص ضبط این برنامه در کربلای معلی اظهار داشت: این برنامه در 14 قسمت متفاوت با لوکیشن کربلا و با حضور کارشناسان و مداحان استان ضبط شده و برای نخستین بار است که یک مرکز استان توانسته در بین الحرمین ضبط برنامه داشته باشد که به همین دلیل از کمک‌های مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان‌شرقی تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: بخشی از این برنامه مربوط به مستندی درباره افرادی است که بدون حقوق و دستمزد در بازسازی عتبات و صحن‌ها کار می‌کنند و بخشی نیز در مورد ترک زبانانی است که در صحن عقیله و صحن حضرت زهرا(س) مشغول فعالیت هستند.

مدیرتولید برنامه "بیر ایچیم عشق" با اشاره به ضبط این برنامه در 24 روز گفت: نزدیک به 13 روز تنها کار هماهنگی ضبط برنامه طول کشید و سختی‌های بسیاری هم متحمل شدیم از جمله اینکه عراق اجازه نداد بخشی از تجهیزاتمان را وارد کربلا کنیم اما با کمترین امکانات بهترین تصاویر را ضبط کردیم که خود معجزه بود.

وی افزود: "بیر ایچیم عشق" از ساعت 9 شب به مدت یک ساعت در آیتم‌های مختلف برای مخاطبان ترک زبان آذربایجانی پخش خواهد شد.

ضبط مداحی در کنار ضریح مطهر برای نخستین بار

علیرضا محمودی، تهیه کننده این برنامه نیز در خصوص "بیر ایچیم عشق" به آناج گفت: تمام آیتم‌های این برنامه به جز گفت‌وگو با پیرغلامان در کربلا تصویربرداری شده و برای اولین بار نیز مداحی‌ها در کنار ضریح مطهر امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) ضبط شده است.

وی با تقدیر از همکاری هیئات حسینی و مدیرکل صدا و سیمای استان ابراز داشت: ضبط این برنامه به غیر از بخش پیرغلامان به انتها رسیده و جا دارد از هیئت جان نثاران و آقای صفری که برای ساخت این مجموعه همکاری بسیار خوبی با ما داشتند، تشکر کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۹۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟

کوین نش، نسبت به نگرانی یک هوادار درباره دخالت راک و WWE در مستند جدید WCW واکنش نشان داد.

تیم Dark Side Of the Ring اعلام کردند که به همراه راک و کمپانی او، Seven Bucks Production در حال کار بر روی یک سریال مستند 4 قسمتی تحت عنوان چه کسی WCW را کشت؟ هستند. راوی این مستند دواین جانسون خواهد بود و چندین ستاره WCW از جمله اریک بیشاف، دایموند دلس پیج، وینس روسو، گلدبرگ و کوین نش نیز در آن حضور خواهند داشت.

طرفداری | بعد از پخش تریلر رسمی این مستند در توییتر، یک هوادار اعلام کرد که به دلیل حضور راک در تیم سازنده این اثر بی شک واقعیت مستند تحت تاثیر WWE قرار خواهد گرفت و به همین دلیل آن را تماشا نخواهد کرد. کوین نش، در پاسخ به این هوادار نوشت که این بار روایتی واقعی از آنچه اتفاق افتاد، به نمایش گذاشته خواهد شد.

من معمولا طرفدار کارهای شما هستم، اما این یکی را بیخیال خواهم شد. همین الان هم کتابها، پادکستها و مستندهایی درباره این موضوع وجود دارند. وقتی راک در تیم سازنده باشد، WWE تاثیر زیادی بر این اثر گذاشته و خب از قبل هم چنین مستندی داریم " The Monday Night War". پس کار بیهوده‌ای است.

کوین نش در پاسخ به این هوادار نوشت:

خیر، ما داستان خودمان را گفتیم، نه اینکه ورژن پیروزمندانه WWE باشد. این اولین روایت واقعی خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • داستان خواننده عاشقی که سال ها صدایش به اسم فریدون فروغی پخش می شد (فیلم)
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • تکمیل بخش عمده بزرگترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت تا آخر شهریور
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • بازدید مدیران صدای رسانه ملی از طرحهای عمرانی حرم رضوی
  • فیلم/ حال و هوای دانش‌آموزان عراقی در حرم اباعبدالله(ع)
  • ساخت ۴ شبستان جدید در طرح توسعه حرم امام حسین (ع)