Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد سحرخیز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مشهد اظهار کرد: گروه شرکت‌های زعفران سحرخیز حدود ۹۰ سال سابقه فعالیت در حوزه تجارت زعفران را در کارنامه خود داشته و با این سابقه به این نتیجه رسیده که حضور و ادامه فعالیت در بازارهای جهانی بدون اینکه تمام مراحل تولید، صادرات و بازاریابی آن با اصول علمی انجام شود، امکان‌پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مسئولیت اجتماعی که گروه سحرخیز برای خود تعیین کرده، ایجاب می‌کند ما برای تکمیل زنجیره تولید تا ایجاد ارزش‌افزوده در داخل خاک ایران تلاش کنیم و به همین علت برای تأسیس یک مرکز علمی کاربردی تخصصی در حوزه زعفران اقداماتی در دستور کار قرار گرفت که این اقدامات هم اکنون نتیجه داده و این مرکز برای ترم مهرماه امسال پذیرش دانشجو داشته است.

عضو هیئت مدیره گروه شرکت‌های سحرخیز با تأکید بر اینکه ما باید اقدامات خود را با محوریت وارد کردن زعفران در سبد غذایی اکثر مردم جهان ساماندهی کنیم، بیان کرد: همچنین این اقدامات باید به گونه‌ای باشد که مردم دنیا ایران را به عنوان اصلی‌ترین تولیدکننده و صادرکننده زعفران بشناسند که متأسفانه هم‌اکنون به علت برخی از روش‌های غیرعلمی که در موضوعات بازاریابی بین‌المللی به کار گرفته می‌شود اینگونه نیست.

سحرخیز یکی از اهداف اصلی مرکز علمی کاربردی سحرخیز را پیوند بین صنعت و دانشگاه عنوان کرد و افزود: تلاش داریم دانشجویان این مرکز به صورت عملی با حضور در مجموعه واحدهای تولیدی سحرخیز عملاً با روند تولید، بسته‌بندی، بازاریابی و سایر سرفصل‌های درسی طراحی‌شده آشنایی پیدا کنند تا بعد از اتمام دوره تحصیل خود، بهره عملی لازم را از دانش خود ببرند. گروه سحرخیز در فکر مسائلی ورای تجارت زعفران است که منافع و توسعه حلقه بزرگ‌تری را در برخواهد گرفت.

کد خبر 4707311

منبع: مهر

کلیدواژه: قیمت زعفران صادرات زعفران مشهد هفته دولت بوشهر قزوین شیراز ایلام شهرکرد گرگان استانداری سمنان ماه محرم یاسوج خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی گناوه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در فروردین ماه امسال از محل یک درصد افزایش مالیات ارزش افزوده از ۹ درصد به ۱۰ درصد حدود ۴۴۰ میلیارد تومان درامد مالیاتی جدید ایجاد شده است.

این تغییرات بر اساس حکم مندرج در بند ر تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ اعمال شده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: این درآمد طبق حکم قانون بودجه صرف متناسب سازی حقوق بازنشستگان خواهد شد. این برای نخستین بار است که از سازوکار مالیات ارزش افزوده برای پوشش افزایش هزینه های مرتبط با حقوق بازشستگان استفاده شده است.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902822

دیگر خبرها

  • یازدهمین جشنواره شکوفه‌های بهاری در رامسر برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • جهش تولید با فعالیت دانشگاه‌های مهارت‌محور محقق خواهد شد
  • تکمیل زنجیره‌های تولید، محور توسعه استان اردبیل است
  • مخالفت با مالیات ارزش افزوده تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت انجمن تجارت الکترونیک با دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی اینترنتی
  • دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی، غیرقانونی است
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • خبر جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان/ تکلیف متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • تمدید مهلت تکمیل اظهار نامه مالیاتی