Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر افزود: امسال نیز با همکاری پایگاه های بسیج مساجد،هیات مذهبی مستقر درمنطقه مراسم عزاداری و سوگواری سالار شهیدان کربلا  برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تدارک ویژه برنامه هایی برای این ایام گفت: برپایی 12 نمایشگاه عکس وکتاب عاشورایی در سراهای محلات نواحی پنجگانه،کارگاه آموزشی فرهنگ عاشورایی با هدف آموزش کودکان و نوجوانان در راستای آشنایی با فرهنگ عاشورا در سراهای محلات و مساجد، مسابقه کتابخوانی با موضوع (معرفت عاشورایی) با اهدای جوایز و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله این برنامه ها هستند.

وی با اشاره به مشارکت و همکاری اداره فرهنگی این معاونت با هیأت های مذهبی تکایا وارائه خدمات  فرهنگی در این ایام گفت: دردهه اول ماه محرم برنامه هایی از جمله سیاهپوش کردن مساجد و نمازخانه ها و فضا سازی محله متناسب با ماه محرم،‌ نصب پوستر و احادیث مرتبط با عاشورا،‌ سخنرانی مذهبی بین نمازهای روزانه توسط ائمه جماعت همراه با ذکر دعای توسل، اجرای برنامه های عزاداری همراه با خواندن زیارت عاشورا در جوار مقبره شهدای گمنام پیش بینی شده است.

بهرامی با اشاره به اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ عاشورا برای آیندگان یادآور شد: داستان سرایی و روایت گویی نقش کودکان در کربلا همراه با اجرای تئاتر مذهبی از کربلا تا شام با حضور گروه هنری تئاتر در ناحیه سه برگزار می شود.

آماده‌سازی فضای عمومی محلات در ایام محرم و صفر، برپایی ایستگاه های صلواتی و اجرای کمپین عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف و... از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این ایام در نواحی و محلات این منطقه عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنامه های فرهنگی بسیج تئاتر عزاداری محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه انفرادی تذهیب نقش و نگار ، جمعه ۱۴ اردیبهشت در کافه گالری برج آزادی افتتاح می‌شود. در این نمایشگاه ۲۵ نقاشی تذهیب به مدیریت اشرف رضوانی به نمایش گذاشته می‌شود.

رضوانی از ۱۳۸۰ فعالیت خود را در این زمینه شروع و تا بحال در بیش از ۴۰ نمایشگاه گروهی در داخل کشور و دو نمایشگاه نقاشی در کشور امارات و اسپانیا شرکت کرده است.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۱۴ تا ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۹ با حضور در کافه گالری برج آزادی از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • ۲ کتاب مناسب مداحان و منبری‌ها در راه نمایشگاه
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین