Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: برخی مدیران هستند که از پول بیت المال برای خود محبوبیت کسب کرده و کار انتخاباتی می‌کنند، البته ذلیل‌تر کسانی هستند که از پول بیت المال برای شخص دیگری تبلیغات می‌کنند.

به گزارش صدای ایران از تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، پیش از ظهر امروز در جشنواره شهید رجائی، توصیه‌هائی به مدیران دستگاه‌های اجرائی داشت و اظهارداشت: مدیران باید از سعه صدر و خویشتن داری بالائی برخوردار باشند که یکی از صفات ممتاز در مدیران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خدمات خالصانه و سلوک عارفانه را از جمله ویژگی‌های یک مدیر ممتاز دانست و گفت: مدیران باید برای خود سلوک معنوی داشته باشند و هرچه جایگاه آنان بالاتر برود، ارتباطشان با خداوند نیز بیشتر شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، وجود خوف و خشیت از خداوند را برای هر مدیر لازم دانست و افزود: مدیران باید در همه امورات خود خداوند را در نظر داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت وجود صفت اعتدال در مصرف بیت المال، ابراز داشت: وقتی اجازه تصرف و دخل در بیت المالی به مدیری داده می‌شود، نباید ولخرجی کنند، برخی مدیران هستند که از پول بیت المال برای خود محبوبیت کسب کرده و کار انتخاباتی می‌کنند، البته ذلیل تر کسانی هستند که از پول بیت المال برای شخص دیگری تبلیغات می‌کنند.

آل هاشم، با بیان این که، مدیر منحرف زیر مجموعه خود را نیز به انحراف خواهد کشید، افزود: حفظ حریم عفت و پاکدامنی از ویژگی‌های دیگر مدیر ممتاز است، مدیر باید حامی افراد با عفت و پاکدامن باشد.

جشنواره شهید رجائی، به مناسبت هفته دولت در تالار اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، با حضور حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فیقه در استان، دکتر محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و برخی از مدیران دستگاه‌های دولتی استان برگزار شد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: آل هاشم امام جمعه تبریز صدای ایران ایران صدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۵۹۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم با بیان اینکه پرونده ایفا نکردن تعهدات ارزی یک شرکت بازرگانی متخلف به ارزش ۱۳۵ هزار و ۳۵۷ یورو معادل ۵۰ میلیارد ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد افزود: شعبه به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شاکی، مدیرعامل شرکت را از فعالیت بازرگانی به مدت ۶ ماه محروم کرد.

تقی حسام گفت: این گزارش تخلف را اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک ملت پیرامون ایفا نکردن تعهدات ارزی شرکت یادشده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی قم ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • درخشش آثار هنرمند خراسانی در نمایشگاه جهانی هنر امارات
  • استفاده از سالن‌های دولتی برای تبلیغات نامزد‌های مجلس
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران