Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@20:12:18 GMT

بندر دیلم به شناور آتشخوار تجهیز شد

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۰۰۴۷

بندر دیلم به شناور آتشخوار تجهیز شد

 محمد قاسمی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: با احتساب این شناور تاکنون ۶ شناور آتشخوار  در بندرهای کنگان، دیر، دیلم، گناوه، نوار ساحلی تنگستان و جزیره خارگ استان بوشهر استان بوشهر استقرار پیدا کرده است.

 وی بیان کرد: از قابلیت های شاخص این شناور  آتشخوار چند منظوره که در  بندر دیلم استقرار پیدا کرده می توان به قدرت ۶۵۰ اسب، خروجی آب به میزان ۳۰۰۰ لیتر بر دقیقه با قدرت پرتاب ۶۰متر و یک جرثقیل ۵ تنی برای سرویس و نگهداری علائم کمک ناوبری از جمله بویه های دریایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی اظهارداشت: با استقرار شناور آتشخوار ایمنی اسکله ها ارتقا یافته و در صورت بروز حوادث احتمالی مانند اتش سوزی، خطرات ناشی از آن به حداقل می رسد.

وی ادامه داد: ایستگاه جستجو و نجات دریایی بندر دیلم نیز ۹۰درصد  پیشرفت فیزیکی دارد که انتظار می رود در دهه فجر بهره‌برداری شود.

معاون دریایی اداره بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: این پایگاه شامل یک ساختمان برای استقرار پرسنل جستجو و نجات دریایی و نجات یافتگان از حوادث دریایی، یک پست اسکله شناور و یک شناور ناجی است.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان بوشهر دهه فجر شاخص شناور قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی عسکری روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت،در نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: بندر خرمشهر دارای یک ترمینال مسافری دریایی به نام خلیج فارس با ۶ هزار متر مربع مساحت و ۲ پست اسکله است که روزانه می‌تواند به ۲ هزار و ۵۰۰ مسافر خدمات‌دهی کند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با تاکید بر اینکه خط دریایی خرمشهر به کویت فعال است گفت: بندر خرمشهر آمادگی کامل برای برقراری خط مسافری دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس را در سریعترین زمان ممکن دارد.

عسکری خاطرنشان کرد: وجود نظام تعرفه‌ای مناسب، جذاب و شفاف برای بازاریابی و ترغیب تردد مسافران از طریق تردد دریا با اعطای تخفیف ۹۰ درصدی در هزینه حقوق و عوارض شناورهای مسافری ایرانی و خارجی از امکانات قابل توجه موجود در بندر خرمشهر است.

خبرنگار؛یوسف منصوری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901065

دیگر خبرها

  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا