Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@21:57:23 GMT

کشف یک محموله قاچاق با همکاری پلیس تهران در قزوین

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۰۰۵۵

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق و در پی اخبار دریافتی مبنی بر اینکه فرد یا افرادی با یک دستگاه خودروی سواری در حال انتقال یک محموله قاچاق هستند بررسی موضوع در دستور کار عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با تشکیل یک تیم از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی‌های لازم یک دستگاه سواری پراید در شهر محمدیه شناسائی و توقیف شد.

 رئیس پلیس استان افزود: سرانجام با عملکرد هوشمندانه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۲۰۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این باره دستگیر شد.

سردار حاجیان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش تقریبی محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کردند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان قزوین پلیس مبارزه با مواد مخدر قاچاق نیروی انتظامی سیگار قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 

سرهنگ مجتبی جمالی روز دوشنبه اظهار کرد: در ادامه طرح مقابله با قاچاق فرآورده های نفتی، ماموران پلیس استان همدان با اقدامات اطلاعاتی از جابجایی محموله سوخت قاچاقدر یکی از جاده های شهرستان ساوه با یک دستگاه کامیون تانکردار مطلع شده که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر در یکی از جاده های شهرستان ساوه افزود: در بازرسی از کامیون توقیفی ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی ساوه ارزش این محموله قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: قاچاق، پدیده شومی است که آسیب های فراوانی به اقتصاد جامعه وارد کرده و مانعی برای رشد تولید است و پلیس با تمام توان با این پدیده مقابله می کند .

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • کشف دو محموله سوخت قاچاق در خوزستان
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • پلیس در خط مقدم مبارزه با بدحجابی
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان