Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@00:27:53 GMT

همکاری تپسل و کافه بازار در شهریور سال 98

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۰۰۶۶

همکاری تپسل و کافه بازار در شهریور سال 98

رویداد تبلیغات در جستجوی کافه‌بازار در تاریخ 4 شهریور 98 با حضور توسعه‌دهندگان، مدیران کسب‌و‌کارهای اینترنتی و مدیران بازاریابی برگزار شد.

در ابتدای این رویداد امین امیرشریفی (مدیرعامل کافه بازار) به گزارشی از برنامه‌های این شرکت در بخش تبلیغات و موفقیت‌های آن پرداخت. وی از تپسل به عنوان آژانس انحصاری تبلیغات سرچ ادز کافه بازار یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل کافه بازار گفت: " شبکه تبلیغاتی تپسل، به عنوان آژانس انحصاری تبلیغات در جستجوی بازار با این مجموعه همکاری می‌کند و تبلیغ کنندگان می‌توانند از طریق تپسل به راحتی تبلیغات جستجوی بازار را انجام بدهند."

در ادامه سبحان فروغی مدیرعامل تپسل گفت: "به جرات می توان گفت هیچ شبکه تبلیغاتی در ایران به اندازه تپسل در رسانه های دیجیتال حضور ندارد و تپسل متناسب با هر رسانه آنلاین می تواند به کاربر تبلیغ مناسب وی را نمایش دهد. به این رویکرد، بازاریابی Omni-channel میگویند که دسترسی به مخاطب در نوع‌های مختلف رسانه و به‌صورت یکپارچه انجام می‌شود."

در حال حاضر تپسل بزرگترین پلتفرم تبلیغات درون اپلیکیشن ایران است و تبلیغات موبایلی را پوشش می‌دهد، مدیا اد دیگر شبکه تبلیغاتی این مجموعه، تبلیغات در وب‌سایت‌ها را به عهده دارد، تگرو پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ در شبکه‌های اجتماعی است و حالا سرچ ادز کافه بازار نیز به این شبکه‌تبلیغاتی اضافه شده است که تبلیغات جستجو در استور است. در این شرایط است که تپسل ادعای همه جانبه بودن می‌کند و امکان دسترسی به مخاطب در سرتاسر فضای آنلاین را فراهم کرده‌است.

یقینا همکاری این دو غول حوزه آنلاین، کمک شایانی به پیشرفت صنعت تبلیغات و مارکتینگ در ایران خواهد کرد و فرصت‌های بسیاری برای کسب‌و کارهای بزرگ و کوچک فراهم می‌کند.

کالج تپسل، مرجع آموزش استفاده از سرچ ادز

در آموزش سرچ ادز یا تبلیغات در جستجوی کافه بازار، کالج تپسل تبلیغات سرچ ادز و شیوه اجرای این نوع تبلیغات در کافه بازار را به صورت کامل توضیح می‌دهد. مطالعه این سرفصل آموزشی به توسعه‌دهندگان ایرانی کمک می‌کند تا اپلیکیشن خود را به کاربران بیشتری معرفی کنند.

رونمایی از پنل جدید تپسل

لازم به ذکر است همزمان با این همکاری پنل جدید تپسل آپدیت شده و  از تاریخ 4 تا 24 شهریور تبلیغ دهندگان فرصت دارند  پنل خود را شارژ کنند  و 30% شارژ اضافه بدون محدودیت دریافت کنند.

تبلیغ دهندگان با این بودجه می توانند از طریق پنل تپسل، هم در اپلیکیشن‌های تپسل و هم در بخش جستجوی کافه بازار تبلیغ کنید. در پنل جدید می‌توانید به راحتی کمپین تبلیغاتی خود را ایجاد کنید و با استفاده از گزارش‌های دقیق، کمپین خود را تحلیل و بهینه‌سازی کنید.

ورود به پنل جدید و راه اندازی کمپین

منبع: فرارو

کلیدواژه: کافه بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ عباس علی‌آبادی، در افتتاحیه ششمین نمایشگاه ایران اکسپو، با بیان اینکه اکنون ایران با وجود تحریم‌ها یکی از قطب‌های اقتصاد و صنعت منطقه است، اظهار داشت: بالغ بر ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی کشور شامل صادرات غیرنفتی، نفتی و واردات است که از این رقم نزدیک به ۵۰ میلیارد دلار مربوط به صادرات غیرنفتی است.

  وی افزود: کشور‌های همسایه افریقایی، کشور‌های اسلامی و دوست در اولویت توسعه روابط و همکاری اقتصاد با جمهوری اسلامی ایران هستم ضمن اینکه عضو ناظر تجارت جهانی هستیم و با حضور در پیمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تعامل سازنده‌ای با این پیمان‌های این کشور‌ها داریم.   علی‌آبادی بیان داشت: در سازمان همکاری اکو با ۹ کشور همسایه و منطقه همکاری داریم و موافقتنامه تجاری در حال پیگیری است با هشت کشور اسلامی در حال توسعه، موافقتنامه تجارت ترجیحی امضا کرده و در حال اجرا هستیم. همچنین در سازمان همکاری اسلامی با کشور‌های عضو موافقتنامه تجارت ترجیحی داشته و همکاری‌های تجاری را برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنیم.   وی خاطرنشان کرد: با کشور‌های اتحادیه اقتصادی اوراسیا، موافقتنامه تجارت آزاد و با تعدادی دیگر از کشور‌ها موافقتنامه تجارت ترجیهی به امضا رسیده و با برخی دیگر از کشور‌ها در حال مذاکره هستیم، ما آماده عامل هستیم و دست همکاری اقتصادی با کشور‌ها و ملت‌های جهان را می‌فشاریم.   توسعه روابط تجاری با کشور‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه اکسپو   وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ گفت: تلاش می‌کنیم این نمایشگاه بتواند با ارائه شفافیت توانمندی‌ها و شناسایی نیازمند‌های طرفین گام جدی را در توسعه اقتصادی بردارد.   علی‌آبادی ادامه داد: مهم‌ترین هدف این نمایشگاه توسعه روابط تجاری با کشور‌های شرکت‌کننده است، ایران در حوزه تجارت مزایای نسبی بسیاری دارد که می‌تواند تسهیل گر بسیاری از تعاملات در سطوح مختلف راهبردی باشد.   وی بیان کرد: زمینه‌های همکاری را تسهیل می‌کند ایران در حوزه تجارت مزایای نسبی دارد که می‌تواند تسهیل گر در حوزه راهبردی باشد همچنین چهره واقعی بخشی از توانمندی‌های ایران در این نمایشگاه‌ها معرفی می‌شود و زمینه برای همکاری‌های اقتصادی فراهم می‌گردد.   حضور بازرگانان و تجار از ۱۰۰ کشور دنیا   وزیر صنعت، معدن و تجارت، با اشاره به حضور بازرگانان و تجار از ۱۰۰ کشور دنیا گفت: توجه به جایگاه ایران در کنار ظرفیت معدنی و کشاورزی و صنعتی فرصت‌های زیادی را فراهم می‌کند در این راستا رویکرد اصلی برنامه‌های وزارت صمت مبتنی بر تعاملات در عرصه بین‌الملل و کسب و کار دانش بنیان است.   وی بیان داشت: برنامه ما در مرحله اول جهت‌دهی توسعه اقتصادی بر پایه رشد اقتصادی پایدار با تعاملات بین‌المللی با محصولات فناورانه است، دوم توسعه زیرساخت‌های تجاری و افزایش سهم کشور از تجارت بین‌المللی از دیپلماسی اقتصادی است.   اولویت به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری   علی‌آبادی با بیان اینکه اولویت‌دادن به دیپلماسی اقتصادی با هدف ورود به بازار‌های جهانی و فناوری است گفت: تعامل سازنده با کشور‌های منطقه در انتقال فناوری و صنعتی مهم‌ترین اقدام است، فعال‌سازی میز‌های کالایی کشور و استانی با هدف شناسایی ظرفیت صادرات به کشور‌های هدف با همکاری وزارت امور خارجه و بهره‌مندی حداکثری از روابط سیاسی در ایجاد بازار‌های جدید و حوزه تامین است.   وی اضافه کرد: افزایش کارایی و فعال کردن رایزنان بازرگانی در حرکت رقبای ایران، ارائه اطلاعات کامل به بازرگانان ایرانی و تنوع‌بخشی به تجارت با کمک ارز‌های محلی، توسعه بازار‌های مرزی جهت افزایش صادرات و منابع خارج از کشور، بهره‌گیری از ظرفیت اتاق‌های بازرگانی با سایر کشور‌ها و بخش خصوصی در روابط خارجی و گسترش بازار‌های صادراتی از مهم‌ترین اقدامات است.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • ۱۵۳ میلیارد دلار؛ حجم تجارت خارجی ایران
  • ما آماده تعامل هستیم، حجم تجارت خارجی ایران ۱۵۳ میلیارد دلار است
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • در مستند «آقای خاص»؛فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • مستند «آقای خاص» کشتی برای اولین بار از تلویزیون
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • فرزاد حسنی راوی ناگفته‌های زندگی سرمربی تیم ملی شد