Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه مومنی‌مقدم در گفت‌وگو با برنا در این خصوص اظهار داشت: این مسابقات در دو گروه و با شرکت ده تیم از صبح امروز در شهرستان بردسیر در حال برگزاری است.

وی افزود: تیم‌های کمیل کرمان، شهید صادقی زرند، شهرداری بم، آزرم رفسنجان و مجتمع صبا عنبرآباد در گروه الف و تیم‌های شهرداری سیرجان، گلستان الف، هیئت فوتبال نرماشیر، شهرداری بردسیر و گلستان "ب" هم در گروه ب این مسابقات قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی‌مقدم با بیان این که طبق برنامه‌ریزی انجام شده بازی فینال این مسابقات در روز سه‌شنبه دوازدهم شهریور ماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقات به مدت سه روز به طول خواهد انجامید که از هر گروه دو تیم به دور بعد صعود خواهد کرد.

وی ادامه داد: همان طور که اعلام کرده بودیم مسابقات فوتسال در تمامی رده‌های سنی در بخش بانوان برگزار خواهد شد که تاکنون در رده سنی امید و نوجوانان این اتفاق رخ داده و هم اکنون در رده سنی نونهالان هم مسابقات در حال برگزاری است.

مومنی‌مقدم در پایان گفت: این که سال گذشته در تمام رده‌های سنی مسابقات فوتسال را برگزار کردیم و امسال نیز در حال برگزاری مسابقات هستیم، به جهت توجه ویژه‌ای است که آقای دکتر قرایی برای فوتبال بانوان قائل هستند و جا دارد از ایشان تشکر ویژه داشته باشم. همچنین از هیئت فوتبال بردسیر به دلیل میزبانی مسابقات فوتسال بانوان در رده سنی نونهالان قدردانی می‌کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان بازی شهرداری فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، برنامه مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید باشگاه‌های ایران در گروه‌های مختلف به شرح زیر است:   گروه یک: سی دنا سی سخت (میزبان)، سرخپوشان شوشتر، استقلال سیلک کاشان، آرتیمان خمین و خیبرخرم آباد مسابقات در تاریخ ۲۰ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۲: ایفا سرام سرخرود (میزبان)، اکباتان اردبیل، رویان مهر رویان، میعاد فیروز کوه و دهداری مشهد مسابقات در تاریخ ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.   گروه ۳: کاسپین بابل (میزبان)، مس سونگون تبریز، استقلال نوین بجنورد، شاهین گرجی محله، مدرسه عال حرفه‌ای مشهد مسابقات از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۴: آوای میناب حدید (میزبان)، سپاهان اصفهان، نیو سایپا بندرعباس و سرخ دلان دلوار مسابقات از تاریخ ۱۱ تا ۱۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.   گروه ۵: الون نوین همدان (میزبان)، شهرداری اردبیل، عقاب تهران و ولایت اهواز  مسابقات از تاریخ ۲۱ تا ۲۷ اردیبهشت برگزار می‌شود.   از هر گروه تیم‌های اول مستقیما به مسابقات لیگ امید صعود و تیم‌های دوم سهمیه مراحله اول مسابقات مناطق فصل آتی را کسب می‌کنند و سایر تیم‌ها به مسابقات استانی بازمی گردند.

 

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود