Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:20:18 GMT

گل گهربی گل زیر چشم های جباری

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۰۸۰۰

گل گهربی گل زیر چشم های جباری

دیدار دو تیم سایپا و گل گهر سیرجان در هفته دوم لیگ برتر در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی صفر بر صفر پایان یافت تا دو تیم باگرفتن یک امتیاز به تعطیلات بروند.

 

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در حالی که در آزادی خبری از فوتبال نبود ورزشگاه دستگردی بار فوتبالی  شهر تهران را با انجام دیدار سایپا و گل گهر سیرجان کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از یک طرف سایپا با بازگشتی غیر قابل انتظار در مقابل ذوب آهن  توانسته بود شاگردان علی منصور را در فاصله سی دقیقه آچمز کند واز سوی دیگر شاگردان وینکو اولین امتیاز  لیگ برتری خود را با تساوی در مقابل صنعت نفت به دست آورده بودند تا دو تیم در یک شرایط خوبی رو در روی هم قرار بگیرند.

 

 

 

*ابراهیم صادقی اخرین تازه وارد جرگه سرمربیان لیگ برتری در عین تعجب حاضران در ورزشگاه،  محمد رضا سلیمانی یکی از عوامل اصلی پیروزی در مقابل ذوب آهن را در نیمکت کنار خود نشانده بود ، تا خیال مدافعان سیرجانی از مهار این مهاجم آماده سایپا راحت باشد .صادقی در کنفرانس پس از این بازی در این باره عنوان کرد:« سلیمانی پس از به ثمر رساندن گل دوم خود در مقابل ذوب آهن دچار مصدومیت خفیفی شد و به همین دلیل ما ریسک نکردیم و او را تنها ۳۰ دقیقه به میدان فرستادیم»

 

* در تیم گل گهر تمام نگاه ها برای گشودن دروازه حریفان به آقای گل لیگ یک فصل در  قبل دوخته شده بود جایی که پیمان رنجبری در اول هفته پایش به گلزنی باز نشده بود و در این بازی قصد داشت با گلزنی مقابل سایپا یک بار دیگر خود را در معرض چشم مارک ویلموتس قرار دهد. اما عدم آمادگی او باعث شد وینکو او را تا پایان در زمین نگه ندارد و مهرداد بایرامی را به جای وی به زمین بازی بفرستد.بگوویچ در پایان دیدار در خصوص عدم آمادگی رنجبری گفت: «متاسفانه پیمان دیر به ما در تمرینات پیش فصل اضافه شد و به همین دلیل برای رسیدن به مرز آمادگی به زمان بیشتری احتیاج دارد. من هم امیدوارم هر چه زودتر پیمان رنجبری به فرم سابقش بازگردد.»

 

 

 

*یکی از نکاتی که تاثیر زیادی در عدم نمایش دلپذیر از سوی این دو تیم داشت کیفیت بد زمین مسابقه بود که به دو تیم اجازه نمی‌داد  فوتبال خود را روی زمین دنبال کنند که اتفاقا هر دو مربی پس از بازی به کیفیت بد چمن دستگردی اشاره کردند.در همین رابطه حسین خوش نظر سرپرست باسابقه باشگاه سایپا اظهار کرد:« متاسفانه صبح روز بازی مسئول آماده سازی چمن به علت حمله قلبی موفق به ترمیم زمین نشد اما با صحبتی که با مسئولان ورزشگاه انجام دادیم قرار بر این شده است از دیدار های بعدی چنین مشکلی دیگر مشاهده نشود.»

 

 

*این بازی در حالی به اتمام رسید که مهاجمان سایپا مخصوصا آرمان رمضانی و محمد رضا سلیمانی  دو موقعیت نسبتا خوبی را  داشتند که از دست دادند.و این شاید تنها خطرات بازی بود.ضمن اینکه سیرجانی ها در دو صحنه اعتقاد به اعلام ضربه پنالتی داشتند که علی صفایی داور این دیدار چنین اعتقادی نداشت‌»

 

*از حاشیه های جالب این دیدار حضور مجتبی جباری هافبک سابق ملی پوش استقلال در جایگاه وی آی پی این دیدار بود که این بازی را از نزدیک به نظاره نشسته بود. اوقرار است به جمع گل گهری ها اضافه شود و دستیار وینکو در گل گهر باشد.

 


به هرحال دو تیم با توجه به اینکه تعطیلات لیگ را بعد از هفته دوم پیش رو دارند، به دنبال این بودند تا در وهله اول شکستی را متحمل نشوند که این امر از زیبایی های این دیدار کاسته بود.

 


کیاوش عزیزی

ابراهیم صادقی گل گهرسیرجان مجتبی جباری استقلال تهران سایپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ابراهیم صادقی گل گهرسیرجان مجتبی جباری استقلال تهران سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت

در دیداری حساس از هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴، آاس رم میزبان یوونتوس است. سه امتیاز این بازی در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای هر دو تیم به خصوص رم بسیار اهمیت دارد. با توجه به فشردگی بازی ها، دنیله ده روسی در این دیدار مهم شاید چند بازیکن خود را در اختیار نداشته باشد.

به نقل از کوریره دلو اسپورت؛ لئوناردو اسپیناتزولا، جانلوکا مانچینی و سردار آزمون به دلیل مصدومیت جزیی و خستگی عضلانی در تمرینات روز گذشته رم غایب بودند. حضور آنها در ترکیب رم برای دیدار با یوونتوس قطعی نیست و احتمال می رود ده روسی برای جلوگیری از تشدید مصدومیت آنها، به این سه بازیکن استراحت دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • ماجرای حواشی دیدار ۹۰ ارومیه و اسپاد تهران چه بود؟
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • معرفی یک گلر جدید از تیم اخباری(عکس)
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر