Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@06:38:35 GMT

افتتاح ۲۸ پروژه مخابراتی در باغملک

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۰۹۲۳

افتتاح ۲۸ پروژه مخابراتی در باغملک

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ۲۸ طرح مخابراتی در روستای جولر شهرستان باغملک امروز شنبه ۹ شهریورماه با حضور مسئولان استانی، شهرستان و نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

رحیم فلاح زاده مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه خوزستان در این مراسم بر اهمیت خدمت رسانی به روستا‌ها و توسعه شبکه تلفن همراه و فیبر نوری تاکید کرد و گفت: با هدف فراهم کردن زیرساخت‌های توسعه شهری و روستایی امروز شاهد بهره برداری از ۲۸ پروژه مخابراتی در شهرستان باغملک هستیم که به صورت نمادین سایت یو اس او روستای جولر افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او میزان کل اعتبارات پروژه‌ها را ۱۶۰ میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: ۶۰ میلیارد ریال از این اعتبار مربوط به مصوبات سفر سال گذشته وزیر ارتباطات و ۱۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران سرمایه گذاری شد.

فلاح زاده به احداث ۲۲ سایت یو اس او تا پایان سال ۹۸ در شهرستان باغملک اشاره کرد و افزود: ۳ سایت در مناطق شهری قلعه تل، باغملک و میداوود تا چند روز آینده وارد مدار می‌شوند و با جابجایی سایت کوی فرمانداری در رستم آباد باغملک مشکلی در آنتن دهی و بهره مندی از شبکه دیتا در این منطقه نخواهیم داشت.

مدیر شرکت مخابرات خوزستان با بیان اینکه احداث هر سایت تلفن همراه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار به خود اختصاص می‌دهد اذعان داشت: باتوجه به برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری، بهسازی پوشش آنتن دهی و دیتا در روستا‌های میداوود علیا، تلشور، دالان، دره بنیاب، پوتو و چم امامزاده سید محمد، آبلشکر، واجل، تخت کبود و چیدن را در دست اقدام داریم و در شهر باغملک ۲ هزار خط تلفن ثابت و ۵۰۰ تلفن دیتا برای شهروندان واگذار می‌شود.

صالح نساج مدیر کل ارتباطات و فن آوری اطلاعات خوزستان با توضیح پروژه خدمات روستایی که از سال گذشته آغاز شد گفت: فاز اول و بزرگ‌ترین پروژه خدمات روستایی مربوط به سفر وزیر ارتباطات به شهرستان باغملک در سال گذشته بود که امروز شاهد بهره برداری از آن هستیم.

او با توضیح اهمیت پروژه‌های خدمات روستایی اظهار کرد: این پروژه‌ها در راستای توسعه فرابخشی منطقه و کاهش شکاف دیجیتالی شهر و روستا و همچنین بهره مندی یکسان قشر‌های مختلف مردم از خدمات دولت الکترونیک اجرا شد.

آذری جهرمی به وعده هایش عمل کرد

هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش‌های فلاح زاده مدیرعامل شرکت مخابرات خوزستان و اشراف اطلاعاتی او به موقعیت جغرافیایی و کمبود‌های منطقه گفت: امروز شاهد اجرایی شدن مصوبات سفر سال گذشته وزیر فن آوری و ارتباطات به شهرستان باغملک هستیم که بدون پیگیری‌های بیشتر، به همه وعده‌های خود جامه عمل پوشید و جا دارد از زحمات جهرمی و همکارانش در استان خوزستان کمال تقدیر و تشکر را داشته باشیم که بخشی از خدمات را بیشتر از مصوبات به مردم ارائه دادند.

او در پایان رشد خدمت رسانی وزارت ارتباطات و فن آوری به مردم را بسیار خوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: امیدواریم در بخش‌های دیگر دولت به ویژه در راه، شبکه بهداشت و شبکه توزیع برق شاهد افزایش بهره وری باشیم چرا که این امکانات به عنوان زیرساخت توسعه کشور محسوب می‌شوند.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات تیر ماه سال گذشته به باغملک سفر کرد و در خصوص رفع نواقص زیر ساخت‌های ارتباطی این شهرستان در شورای اداری وعده‌هایی را به مردم داد که خوشبختانه امروز شاهد تحقق این وعده‌ها هستیم.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات وزارت اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد

حسین ایزدی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با اشاره به رونمایی از فروشگاه اینترنتی خرید و فروش محصولات صنایع‌ دستی با عنوان هفت گالری در نمایشگاه بین المللی اکسپو ایران که در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است، گفت: این فروشگاه مجازی صنایع‌دستی اقلام و دست‌ساخته‌های هنری هنرمندان را به زبان‌های عربی و انگلیسی عرضه می‌کند.

او با بیان اینکه این سایت به آدرس www.haftgallery قابل دست. یابی است، افزود: این فروشگاه اینترنتی از سال ۹۷ با تعداد ۵۰ هنرمند و ۵۰۰ قلم محصول در سایت خود به زبان فارسی آغاز به کار کرد و در حال حاضر با ۲۵۰هنرمند و تعداد بیش از ۲هزار قلم محصول سایت خود را به دو زبان دیگر بین المللی ارتقاء داده است.

ایزدی به امکان دست‌یابی به بازار‌های بین‌المللی مانند کانادا، انگلیس، عمارات و همچنین توسعه مباحث صادرات و قابلیت فروش بین المللی و صادرات صنایع‌دستی از طریق این سایت اشاره کرد.

او گفت: سایت فروشگاهی صنایع‌دستی هفت گالری باسرمایه‌گذاری بخش خصوصی و حمایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی مازندران و سازمان فنآوری و اطلاعات استان به نتیجه رسیده است و بستر مناسبی جهت عرضه الکترونیک و فروش بین‌المللی صنایع‌دستی ایجاد کرده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: برای توسعه صنایع‌دستی توجه به فناوری‌های جدید، اجرای آلمان‌های بومی و محلی و اصالت کالا‌های تولید شده، الزامی است.

نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۴ از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد