Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته اعلام شد که «تِوین بیلز توماس» برادر سایمون بیلز در جریان تیراندازی شب سال نو میلادی در ایالت اوهایو به قتل متهم شده است.

اما تِویس تنها خویشاوند درجه یک، ورزشکاری برجسته نیست که مشکلات حقوقی و قضایی دارد؛ در واقع ستاره‌های سرشناس دیگری نیز با چنین مشکلی وجود دارند که فهرست آنان از قرار زیر است:

برایان راپینو (برادر مگان راپینو - فوتبالیست)

برادر ۲ بار قهرمان جام جهانی فوتبال زنان به دلایلی مختلف همچون ضرب و شتم، سرقت مسلحانه و مواد مخدر سابقه‌ای طولانی در رفت و آمد به زندان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماتیاس مسی (برادر لیونل مسی - فوتبالیست)

برادر یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تمام دوران‌ها، پس از تلاش برای سرقت یک کشتی در آرژانتین، به اتهام حمل غیرمجاز اسلحه به ۲ سال و نیم حبس محکوم شد.

با این حال اتهام مذکور علیه وی ثابت نشد و اگرچه بردار مسی از محکومیت حبس گریخت اما تا پایان مدت مذکور ممنوع‌الخروج شد.

خوان آلبرتو مارتینز (کارلوس توز - فوتبالیست)

برادر کارلوس توز در سال ۲۰۱۰ پس از اقدام به ضرب و شتم برای سرقت یک کامیون اسقاطی، به اتهام تلاش برای سرقت محکوم شد و براساس حکم دادگاه جنایی کوردوبا، وی به همراه شوهر خواهر توز به ۱۶ سال حبس محکوم شدند.

ویکتور آلوارز (برادر کانسلو آلوارز – بوکسور مشهور)

ویکتور آلوارز در سال ۲۰۱۲ به اتهام حمل غیرمجاز اسلحه بازداشت شد اما بازداشت وی زیاد به طول نیانجامید و خانواده وی با مدارکی دال بر اینکه وی به طور قانونی اقدام به حمل اسلحه کرده به اداره امنیت عمومی مکزیک مراجعه کرده و او را از بازداشت بیرون آوردند.

ویلیام اچ.‌جنکینز (جانوریس جنکینز -  فوتبال آمریکایی)

برادر ستاره مشهور باشگاه نیویورک جاینتز (فوتبال آمریکایی) در ژوئن ۲۰۱۸ به قتل مردی که جسدش در خانه جانوریس کشف شد، متهم شد؛ جسد مذکور به فردی به نام «رووزلت رِن» تهیه کننده موسیقی و یکی از دوستان برادر متهم متعلق بود؛ کسی که در زمان حضور ستاره فوتبالی در فلوریدا در خانه وی اقامت داشت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبالیست لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 تصاویری از خودکشی یک زن با اسلحه در سالن تمرین تیراندازی منتشر شده که نشان می‌دهد او حین تمرین تیراندازی و با استفاده از غفلت مربی تیراندازی، کلت را در دهانش می‌گذارد و با شلیک به زندگی‌اش خاتمه می‌دهد. این لحظات را با این توضیح می‌بینید که برای اشخاص زیر 18 سال و بیماران قلبی و روحی مناسب نیست.

دیگر خبرها

  • انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)
  • راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • گل خولیان آلوارز به وولورهمپتون (منچسترسیتی 5-1 وولورهمپتون)
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • قهرمان المپیک به همراه 9 ستاره دیگر از WWE اخراج شدند
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی