Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@09:27:43 GMT

پايان اجراي طرح نذر آب ٢ توسط هلال احمر قزوين

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۱۳۲۳

 

حسن آصفي درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: وقتی نجوا به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی مانده و اعضای کاروان سلامت جمعيت هلال احمر استان قزوين دچار دلتنگی شدند و دل کندن از این همه مهر و محبت و نجابت آن مردمان دوست داشتنی برايشان بسیار سخت بود.

وي افزود: یکبار دیگر نذر آب ۲ با تمام تلخی ها و شیرینی هایش گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلخی ها به لحاظ محرومیت ها و مظلومیت هموطنان نجیب مان و شیرینی ها به لحاظ چتر مهربانی کاروانهای سلامت سازمان داوطلبان و اعضاي آن بر سر این عزیزان گستراند تا شاید امیدی برای ادامه زندگی هموطنان سیستانی باشیم .

آصفي اشاره كرد: کاروان سلامت ۳۰ نفره استان قزوین پس از ۳ روز ارائه خدمات متعدد و متنوع از قبیل خدمات درمانی دندانپزشکی، پزشک گوش وحلق و بینی ، طب اورژانس و جراح ، روانپزشک ، پزشکان عمومی ، زنان و زایمان ، اپتومتر و همچنین تکنیسینهای داروئی ، آرایشگر و تیم های فرهنگی که لحظات بسیار شاد و مفرحی برای کودکان ایجاد کردند.

مدير عامل جمعيت هلال احمر استان قزوين درپایان افزود: از همراهی و همکاری همه دوستان و كاركنان اين جمعيت بخصوص داوطلبان بشردوست و فداکار و از راهنماییهای كاركنان ستادی سازمان و بخصوص از میزبانی بسیار خوب كاركنان جمعيت هلال احمر شهرستان هامون و استان سیستان و بلوچستان به نهایت سپاسگزاریم.

 

1010/ت30/ب

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد