Web Analytics Made Easy - Statcounter

کفاش با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هیچگاه به پایان نمی‌رسد، افزود: در این شرایط حساس و سخت با الگوگیری از دوران دفاع مقدس و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب می‌توان دشمن را زمین‌گیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از بوشهر،سردار غلامعلی کفاش، رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر بعد از ظهر شنبه (9 شهریور) در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ایستادگی و ایثار مردم در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث شده تا دشمنان با شناخت روحیه ساکنان این سرزمین بترسند و اجازه تجاوز به خاک ایران را به خود ندهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سردار کفاش با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی هیچگاه به پایان نمی‌رسد، تصریح کرد: در این شرایط حساس و سخت با الگوگیری از دوران دفاع مقدس و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب می‌توان دشمن را زمین‌گیر کرد و حماسه زمان جنگ را دوباره زنده کرد.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر اظهار داشت: مردم ایران با هدایت‌ها و رهنمودهای امام راحل با همفکری، همدلی، و همراهی مردم با مسئولان و سازمان‌های کشوری ۳۹ سال پیش حماسه دفاع مقدس را خلق کردند امروز نیز در عرصه جنگ تحمیلی اقتصادی مردم با انسجام، اتحاد و پیروی از هدایت‌های رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمن ایستادند.

 

وی با بیان اینکه عزم و اراده ملت ایران باعث شده در جای جای سرزمین‌های اسلامی پیروز میدان جبهه اسلام و مقاومت باشند افزود: حفظ، نشر و ترویج فرهنگ انقلابی، ایثار، جهاد، خودباوری دینی و ملی از مهمترین هدف‌های دوران مقدس است.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر خاطرنشان کرد: پیروزی و رزمندگان حاصل حضور همه قشرهاست و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مربوط به همه فکرها و سلیقه‌هاست و همه باید خود را موظف به انتشار حماسه‌های خلق شده در این سرزمین بدانند.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت خطبه نماز جمعه نماز جمعه شیراز بیرجند خراسان جنوبي خبرگزاری شبستان ماه محرم محرم خطبه های نماز جمعه توطئه های دشمنان وحدت انقلاب اسلامی استان بوشهر خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین احمد لقمان پور بعداز ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت شهادت امام صادق علیه‌السلام، دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس میهمان شهر قم خواهند بود.

وی بیان کرد: یکی از این دو شهید والامقام در عملیات کربلای پنج در سال ۱۳۶۵ در شلمچه به شهادت رسیده و دیگری در عملیات عاشورای ۲ در سال ۱۳۶۴ در چنگوله به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید گمنام روز جمعه هفته جاری از ساعت ۱۶:۴۰ از میدان آل یاسین به سمت مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

وی ادامه داد: این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در صحن اصلی مسجد مقدس جمکرا ن خاکسپاری می‌شوند.

کد خبر 6090166

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند