Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@05:26:16 GMT

۴۶۳ مورد امداد رسانی به مصدومان ترافیکی البرز

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۲۲۱۰

۴۶۳ مورد امداد رسانی به مصدومان ترافیکی البرز

در هفته اول شهریور ماه ، پرستاران واحد ارتباطات و تریاژ تلفنی مرکز اورژانس ۱۱۵ البرز به ۱۰ هزار و ۲۴۵ تماس تلفنی پاسخگو بودند. در همین مدت تکنسینهای پرتلاش اورژانس برای انجام سه هزار و ۳۵۷ ماموریت اعزام شدند.
در جریان انجام این تعداد ماموریت ،  ۴۶۳  مورد امداد رسانی به حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۸۹۲ ماموریت نیز به منظور درمان و انتقال بیماران و مصدومین حوادث غیر ترافیکی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعداد بیماران اعزامی به مراکز درمانی توسط آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵ البرز بالغ بر یک هزار و ۴۰۵ نفر بوده و یک هزار و ۳۴۲ نفر نیز از خدمات درمان سرپایی برخوردار شدند.

دکتر مهرداد بابایی  رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز شامگاه شنبه به ایرنا گفت: در هفته ای که گذشت اورژانس هوایی البرز با اعزام به ۱۱ ماموریت ، ۱۵ مصدوم بدحال را ضمن ارائه خدمات درمانی ویژه حفظ حیات به مراکز درمانی تخصصی استان انتقال داد که از جمله می توان به انتقال خلبان پاراگلایدر که روز پنجشنبه ، هفتم شهریور ماه در ارتفاعات منطقه رازمیان استان قزوین سقوط کرده بود اشاره کرد که مصدوم آقایی ۳۲ ساله با صدمات و آسیبهای جدی بوده و به درخواست اورژانس قزوین در عملیات اورژانس هوایی البرز به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد.
وی افزود: متاسفانه در هفته گذشته  سه حادثه غرق شدگی در استان البرز رخ داد که در این حوادث ۲ نفر از غرق شدگان نجات یافته و از خدمات درمانی پیش بیمارستانی اورژانس برخوردار شده و به مراکز درمانی منتقل شدند ولی متأسفانه دو تن در اثر غرق شدگی ، جان خود را از دست دادند.
بابایی بار دیگربه  هموطنانی که در ایام گرم تابستان به قصد تفریح و شنا درحاشیه رودخانه ها و سدها اتراق می کنند توصیه کرد لحظه ای از کودکان و نوجوانان خود غافل نشده و به علائم ایمنی و تابلوهای هشداردهنده در ساحل  رودخانه‌ها و سدها توجه کنند.

۷۴۱۰/ ۶۱۵۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر استان قزوین بیمارستان کودکان و نوجوانان مراکز درمانی مرکز فوریت های پزشکی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدحسین طباطبایی اظهار کرد: بامداد دوشنبه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ در محور مهریز – کرمان، ۲۰ کیلومتر بعد از مسجد ابوالفضل مهریز، به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از دریافت این خبر نزدیکترین کد امدادی اورژانس از محل پایگاه مسجد ابوالفضل (ع) به محل حادثه اعزام شد، افزود: پس از رسیدن عوامل امدادی اورژانس بر بالین مصدومان این حادثه و ارزیابی اولیه دو مصدوم این حادثه، مشخص شد یکی از مصدومان این حادثه کیفیت تنفس طبیعی نداشته بنابراین اقدامات اولیه برای مصدوم انجام شد.

وی با توضیح اینکه نیدل دکامپرشن یک اقدام حیاتی تهاجمی برای برداشتن فشار جریان خون اطراف ریه بیمار در موارد آسیب به قفسه سینه است، تاکید کرد: شجاعت، تشخیص و اقدام مناسب کارشناسان اورژانس مهریز در صحنه حادثه، منجر به نجات جان مصدوم ۲۴ ساله این حادثه شد.

کد خبر 6097951

دیگر خبرها

  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • ثبت ۱۵ هزار و ۹۴۹ ماموریت اورژانسی در هفته گذشته
  • حوادث هفته گذشته کشور ۱۶۹ کشته و ۳۰۰۰ مصدوم داشت
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور