Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم سردار بوکان در نخستین بازی جام حذفی عصر امروز /شنبه/ در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیای این شهرستان توانست با یک گل میهمان خود را با شکست بدرقه کرده و به نخستین پیروزی خود در این رقابت‌ها برسد. 

نیمه نخست این بازی را تیم سردار بوکان طوفانی آغاز کرد و توانست در دقیقه ۲۵ بازی نخستین گل را توسط مهاجم خود «مجید لطفی» وارد دروازه حریف خود کن که نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه سردار بوکان موفق شد به مرحله بعدی این رقابت‌ها راه پیدا کند.

در مرحله دوم این مسابقات ۱۳ تیم لیگ دسته دومی حضور دارند که سه تیم به قید قرعه به استراحت می‌خورند و به این ترتیب ۱۰ تیم از لیگ دسته دوم و ۱۲ تیم صعود کرده از مرحله قبل حضور دارند.

هدایت تیم فوتبال سردار بوکان در فصل جدید بر عهده «پیروزی قربانی» است.

تیم سردار بوکان که امسال پنجمین فصل حضور خود را در لیگ فوتبال دسته ۲ تجربه می‌کند در فصل گذشته در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌های راه‌آهن تهران، داماش گیلانیان، کاسپین قزوین، شهرداری همدان، فولادنوین اهواز، خوشه‌طلایی ساوه، مقاومت تهران، شهرداری بم،  ایرانجوان بوشهر، مس نوین کرمان، استقلال اهواز، اتحاد کامیاران و چوکای تالش همگروه بود.
تیم فوتبال سردار، در فصل پیش با نتایج ضعیف خود نتوانست خواسته‌های هواداران خود را برآورده سازد و در جایگاه هشتم گروه خود ایستاد.

این تیم یکی از پرهوادارترین باشگاه‌های فوتبال در آذربایجان‌غربی است؛ این تیم در سال ۱۳۷۹ در شهر بوکان تاسیس شده‌ است و هم‌اکنون تنها نماینده آذربایجان‌غربی در لیگ دسته دوم کشور محسوب می‌شود.

۷۵۱۰/۶۱۸۵/

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر آذربایجان غربی بازی جام حذفی راه آهن شهرداری قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند

براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و فرشاد مالک و سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

قضاوت داوران خراسان جنوبی در رنکینگ اسنوکر کشور

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ برگزار می‌شود.

استادیوم فجر شهر بم میزبان این دیدار حساس است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سرلشکر سلامی: در شرق مدیترانه راه را بر دشمن می‌بندیم
  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم