Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه اجتماع عزاداران حسینی در تویسرکان می تواند الگویی برای استان و حتی کشور شود، گفت: چنین اجتماعی یکی از آرزوهای شهید بزرگوار سردار همدانی بود، اینکه ما بتوانیم در قالب یک برنامه هدفمند و منسجم در روزهای نخستین محرم اعلام عزای عمومی به صورت دسته جمعی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد هادی نظیری در گفت و گو با خبرنگار  عصر همدان، با تقدیر و تشکر از بانیان سازماندهی و اجرای اجتماع بزرگ مردمی عزاداران حسینی در تویسرکان، گفت: این برنامه بسیار ارزشمند و اثر گذار خواهد بود.

وی اظهار کرد: ما مطلع شدیم که این چنین اجتماع هایی یکی از آرزوهای شهید بزرگوار سردار همدانی بود، اینکه ما بتوانیم در قالب یک برنامه هدفمند و منسجم در روز های نخستین محرم اعلام عزای عمومی به صورت دسته جمعی داشته باشیم و این موضوع را با سیاهپوش کردن شهرها و استان در روز نخست محرم دنبال کنیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان افزود: از اینکه شهرستان تویسرکان در این برنامه پیشگام و پیش قدم شدند و به شکلی بسیار دقیق این فعالیت را برنامه ریزی کردند، خرسندیم و امیدواریم که برنامه خوب و با عظمتی در شأن سیدالشهداء(ع) رقم بخورد.

حجت الاسلام نظیری تصریح کرد: این گونه برنامه ها اعلام می کند که محرم آغاز شده و تمام مساجد، حسینه ها، فضای عمومی شهر و سردرب منازل رنگ و بوی محرم به خود گرفته است و مردم خودشان را در فضای محرم به صورت کامل احساس کنند.

وی تأکید کرد: فلسفه این گونه ها برنامه ها تنها سیاه پوش شدن شهر و پوشیدن رخت عزای حسینی نیست، بلکه پیام و هدف چنین اجتماع هایی، به طور قطع ایجاد یک همدلی، انسجام و وحدت رویه آحاد مردم، آن هم در مکتب اباعبدالله الحسین(ع) و دانشگاه حسینی است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی همدان عنوان کرد: اجتماع بزگ عزاداران حسینی در تویسرکان می تواند یک الگوی خوب از همدلی سوگواران سیدالشهداء برای سراسر استان و حتی کشور باشد.

به گزارش عصر همدان؛ در یک حرکت خودجوش مردمی قرار است اجتماع عزاداران حسینی در دوم محرم سال جاری در تویسرکان برگزار شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | گریه شدید سردار رادان در اجتماع مردم قم

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899732

دیگر خبرها

  • اشک‌های سردار رادان در اجتماع قمی‌ها در حمایت از فراجا | تصاویر
  • (ویدیو) اشک‌های سردار رادان در اجتماع قمی‌ها در حمایت از فراجا
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • ببینید | گریه شدید سردار رادان در اجتماع مردم قم
  • برپایی بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در ۴۵ کشور
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • فعالیت مجامع اجلاسیه بین المللی پیرغلامان حسینی
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی