Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ الکساندر زاسپکین، سفیر روسیه در بیروت در سخنانی اظهار کرد: روسیه روابطی با لبنان دارد و نمی‌خواهد که جنگ جدیدی میان این کشور و اسرائیل شکل بگیرد.

وی افزود: روسیه با تمامی طرف‌ها در ارتباط است و این وظیفه روسیه است که برای جلوگیری از وقوع این جنگ با طرف‌های ذی‌ربط ارتباط برقرار کند.

زاسپکین تصریح کرد: در اظهارات مقامات اسرائیل اغراق وجود دارد و اسرائیلی‌ها بسیار پیشگیرانه هستند و ما همیشه آماده هستیم تا منافع همسایگان سوریه را در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وقوع جنگ میان اسرائیل و لبنان کشتار و ویرانی برای هر دو طرف به همراه خواهد داشت و این جنگ منجر به راه حل و به دنبال آن حل و فصل مشکل آن‌ها نمی‌شود.

سفیر روسیه در بیروت ادامه داد: اینکه اسرائیل معتقد است پیروز خواهد شد و یا اینکه مقاومت ضعیف‌تر است، صحیح نیست، چراکه هر کدام از آن‌ها تلاش می‌کنند تا توان خود برای مقابله را افزایش دهند. ما باید شرایط سیاسی مناسبی ایجاد کنیم تا به جای رویارویی، به سمت مذاکره و روند صلح پیش برویم، اتفاقات خاورمیانه ما را از این مسیر بسیار دور کرده است، اما تلاش می‌کنیم تا به مسیر مذکور بازگردیم.

وی درباره سوریه نیز خاطرنشان کرد: صحبت درباره خروج متحدان ارتش سوریه پیشینه‌ای دارد که می‌تواند برای روند بهبود اوضاع سوریه خطرناک باشد و باید به یک راه حل سیاسی در این باره دست یافت. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 سفیر روسیه سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد

یوری پوپوف معاون مرکز هماهنگی روسیه در سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد: حملات هوایی ارتش روسیه ۲ پایگاه تروریست‌هایی را که منطقه التنف در مرز سوریه با عراق و اردن را ترک کرده و در منطقه صعب العبور حومه شرقی استان حمص و منطقه العمور در این استان پنهان شده بودند، هدف قرار داد.

به گفته وی، در منطقه التنف روزانه ۹ مورد نقض حریم هوایی توسط جنگنده‌های «اف -۱۵»، تایفون، تاندربولت و هواپیما‌های اطلاعاتی از نوع «ام سی ۱۲ دبلیو» که همگی متعلق به ائتلاف تحت سرکردگی آمریکا موسوم به «ائتلاف ضد داعش» هستند، ثبت شده است.

نظامیان آمریکایی به بهانه مبارزه با گروه تروریستی داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی برخی نواحی در مناطق جزیره و التنف سوریه را اشغال و در آنجا پایگاه‌های نظامی ایجاد کردند، اما واقعیت‌های میدانی و اطلاعاتی بعداً تأیید کرد که این نظامیان از پایگاه‌ها به عنوان مرکزی برای حمایت از گروه‌های تروریستی در منطقه استفاده می‌کنند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه