Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با فرارسیدن ماه محرم، پرچم بارگاه ملکوتی حرم حضرت معصومه(س) در مراسمی تعویض شد. ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، همزمان با فرارسیدن ماه عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ماه محرم، پرچم بارگاه ملکوتی حرم حضرت معصومه(س) عصر امروز طی مراسمی تعویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم که با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حرم کریمه اهل‌بیت(س)، خادمان این آستان مقدس و اقشار مختلف مردم برگزار شد، پرچم بارگاه ملکوتی حرم حضرت معصومه(س) طی مراسمی تعویض و پرچم عزای حسینی بر فراز گنبد و بارگاه این مکان مقدس برافراشته شد.

تعویض پرچم حرم حضرت معصومه همزمان با ماه محرمآیین تعویض پرچم گنبد منور و پوش ضریح مطهر رضوی برگزار شدافتتاح رادیو محرم/ پخش مراسم تعویض پرچم گنبد رضوی از شبکه قرآن

در  آیین تعویض پرچم گنبد حرم کریمه اهل‌بیت(س) که در صحن امام رضا(ع) برگزار شد، حجت‌الاسلام علیرضا صادقی واعظ در ارتباط با ماه محرم و حضرت امام حسین(ع) مطالبی بیان کرد، همچنین یکی از مداحان اهل‌بیت(ع) به سوگواری در رثای سید و سالار شهیدان پرداخت.

انتهای پیام/

 

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت

تین نیوز

 وزیر راه و شهرسازی در پیامی فرارسیدن روز خلبان را به تمامی فعالان صنعت هوانوردی تبریک گفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش در پیامی فرارسیدن روز خلبان را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: روز خلبان را به تمامی خلبانان سرزمینم، کسانی که جاذبه های آسمان برای آنها از جاذبه زمین بیشتر است تبریک می گویم و پروازهایی ایمن را برای شما پرندگان آسمان ایران عزیز آرزو دارم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • وزیر راه و شهرسازی روز خلبان را تبریک گفت
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم