Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طبق گزارش منتشر شده در سامانه کمیسیون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در صدر دستگاه های اجرایی اجرا کننده قانون انتشار و دسترسی ازاد به اطلاعات قرار گرفته است. تاریخ انتشار: 22:38 - 09 شهريور 1398 - کد خبر: ۵۴۶۱۱۱

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در همین ارتباط روزبه کردونی رئیس مرکز روابط عمومی و مسئول پاسخگویی سامانه انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی با اشاره به اینکه شفافیت رویکردی است که توسط آقای شریعتمداری وزیر محترم به عنوان یک مسیر بی بازگشت و مطالبه مردمی در وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی مورد تاکید است، گفت: از مجموع ۱۹۲۹ سند منتشر شده ۴۵۳ سند یعنی حدود یک چهارم از این اسناد متعلق به وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی بوده است و این وزارتخانه در شاخص انتشار اسناد ، پس از سازمان مدیریت رتبه دوم را کسب کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کردونی با اشاره به اینکه در شاخص پاسخگویی نیز این وزارتخانه با ۹۷درصد پاسخگویی در بین دستگاه هایی است که بیشترین پاسخگویی را داشته است، اظهار داشت : این وزارتخانه در زمره معدود سازمان‌هایی است که هم در شاخص انتشار اسناد و هم در شاخص پاسخگویی در صدر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت رفاه وزیر رفاه شفاف سازی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش «نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: گاهی گفته می‌شود که مجلس را عده‌ای تضعیف می‌کنند اما نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم. آنچه که تلفیق تصویب کرده است شفاف بوده و درباره ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم.

وی افزود: همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد و برادر عزیزم آقای زنگنه باید در برابر تهمتی که به مجلس زدند پاسخگو باشند، چرا که اظهارات ایشان بی انصافی بود و حتی جداول را هم ندیده‌اند.

حاجی بابایی تاکید کرد: جداول بودجه تحویل شده و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیار شما قرار می‌گیرد و همه آنها در اختیار هیات رئیسه قرار گرفته و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف و حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند و تلاش می‌کنیم در عین صداقت برای شما عمل کنیم.

دیگر خبرها

  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۳ میلیون و۷۰۰ هزار کارگر بیمه‌شده زن هستند
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • حاجی بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال