Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:26:45 GMT

فرهیختگان یزد افتخار کشورند

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۲۶۸۹

فرهیختگان یزد افتخار کشورند

محمد علی طالبی عصر شنبه در آیین افتتاح نمایشگاه تاریخ محلی یزد در کتابخانه ملی ایران در تهران با تقدیر از فرهیختگان شرکت کننده در این آیین افزود: این نمایشگاه در امتداد برنامه‌های فرهنگی استان در جهت بازشناسی فرهنگ و تاریخ پر افتخار یزد انجام شده و چند سالی است که اینگونه برنامه‌ها در استان دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طالبی افزود: مراکز متعدد فرهنگی و سازمان های مردم نهاد در استان برنامه‌های خوبی در این راستا در حال انجام دارند که نتیجه آن شناخت بیشتر فرهنگ و هویت مردم یزد است. 

استاندار یزد تصریح کرد: امروز  این استان به لحاط اقتصادی در کشور برتر و در حوزه علم هم در رتبه‌های نخست کشور قرار دارد. 

مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان یزد هم در این آیین با تبیین اهمیت فعالیت‌های رسانه‌ای در فضای مجازی گفت: اگر کودکان‌ در  فضای مجازی پرسشگر تربیت شوند، عطش اطلاعات محوری آنان هدفمند می شود و این امر باعث می‌شود از هرزه‌گردی در فضای مجازی جلوگیری شود.

داوود پاک‌طینت افزود: بدین ترتیب فضای مجازی می تواند پایگاهی برای کشف استعدادهای کودکان باشد، براین اساس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران نیز به دلیل دارا بودن نسخ خطی و منابع معتبر، می‌تواند یک مکان و محل رجوع قدرتمند به حساب آید.

در این آیین از سردیس ایرج افشار (پدرعلم کتاب شناسی ایران) به عنوان یکی از مفاخر استان یزد ، سکه‌های دوره ساسانی و زندیه و تمبر یادبود نمایشگاه نیز رونمایی شد.

در این نمایشگاه بخشی از اسناد تاریخی مرتبط با استان یزد به مدت یکماه به نمایش درآمده است.

۲۰۸۸/ ۶۰۱۴ /

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر برنامه های فرهنگی فضای مجازی کودکان یزد مردم نهاد قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«افعی تهران» ماجرای قاتلی را تعریف می‌کند که مقتولین خود را مسموم می‌کند و از همین رو به افعی معروف است. نکته جالب، اما در مورد این قاتل این است که تمام مقتولین او، افرادی هستند که سابقه کودک‌آزاری دارند.

منبع: برترین‌ها

tags # سریال افعی تهران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • بلینکن: فضای مجازی، دلیل انتقادات گسترده از اسرائیل است!
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی