Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد امیری، رئیس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: دومین دوره المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور در بخش دختران به میزبانی زنجان و در بخش پسران به میزبانی ارومیه برگزار شد.

او افزود: در نهایت، تیم کاراته استعدادهاى برتر بانوان کرمان با کسب یک مدال نقره و دو برنز در زنجان به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری تصریح کرد: در بخش نونهالان ساجده جهانشاهى مقام سوم را از آن خود کرد و در بخش نوجوانان نیز عارفه باقرى در کاتا دوم و مرضیه دستنبویى در کومیته عنوان سوم را به دست آوردند.

او بیان داشت: در رده بندى استانى هم تیم کرمان در جایگاه دهم ایستاد.

رئیس هیئت کاراته استان کرمان گفت: رقابت‌های پسران کاراته کای کرمانی نیز با کسب یک مدال طلا، دو نشان نقره و کسب عنوان چهارمى کشور در ارومیه خاتمه یافت.

امیری افزود: در بخش کاتاى نوجوانان امیرحسن معین الدینى با اقتدار مدال طلا را کسب کرد و در بخش کومیته نوجوانان امیرحسین بدیعى به گردن آویز نقره دست یافت و پدرام اسدى فر نیز با کسب دومین مدال نقره، نایب قهرمان کشور شد.

او تصریح کرد: در رده بندى استانى نیز تیم کرمان در جایگاه چهارم در میان ٢١ استان حاضر در رقابت‌ها ایستاد.

انتهای پیام/ب

درخشش کاراته کا‌های کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته

به گزارش خبرنگار، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان، اسامی نفرات منتخب کادر فنی خارج از مدال‌آوران قهرمانی کشور و نحوه برگزاری رقابت‌های مرتبط با این گروه از سوی سازمان تیم‌های ملی اعلام شد.

بر همین اساس امیر علی بیگدلی در رده نوجوانان وزن منفی ۵۲ و آرمین یوسفی در رده سنی جوانان وزن منفی ۷۶ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

مرحله دوم انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان پسران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 6091025

دیگر خبرها

  • حمایت بیش از ۶۰۰۰ معلم کرمانی از ایتام 
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی