Web Analytics Made Easy - Statcounter

 عباس مسجدی آرانی شنبه شب در دیدار با استاندار گلستان در گرگان اظهار داشت: دستگاه قضایی در کنار دیگر نهادها خود را متعهد به رفع مشکلات آسیب دیدگان از این حادثه قهری می داند.

باران شدید اواخر اسفند ۹۷ و سیلاب فروردین ماه ۹۸ خسارت سنگین به استان های گلستان،  مازندران، خوزستان، لرستان، خراسان شمالی و رضوی و فارس وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان پزشکی قانونی همچنین گفت: در کنار آسیب های فراوان سیل، نمایش وحدت مردم و مسوولان در کمک رسانی به سیلزدگان، از جمله آثار مثبت این سیلاب بود.

مسجدی آرانی همچنین به اهمیت سازمان پزشکی قانونی در ارایه خدمات به مردم اشاره و گفت: خدمات این سازمان به صورت تخصصی و نظر کارشناسی و مشورتی به دستگاه قضایی ارایه می شود که توسعه آن نیازمند حمایت و کمک دیگر دستگاه ها است.

وی افزود: برای حل مشکلات تلاش می شود از ظرفیت ملی و استانی در ارایه خدمات هرچه بهتر توسط این سازمان در استان ها استفاده شود.

رییس سازمان پزشکی قانونی وعده داد  که در تجهیز ساختمان های پزشکی قانونی استان گلستان کمک کند.

استاندار گلستان نیز با اشاره به فعالیت های دستگاه های استان در حل مسایل و مشکلات سیلزدگان و پیگیری اجرای طرح های پیشگیرانه از جاری شدن سیلاب، خواستار همکاری بیشتر دستگاه قضایی با دستگاه های اجرایی و خدمات استان در ارایه خدمات به سیلزدگان شد. 

هادی حق شناس همچنین به حمایت بیشتر از اداره کل پزشکی استان به عنوان دستگاه تخصصی تاکید کرد و افزود: سازمان پزشکی قانونی در تخصیص اعتبار برای تجهیز ساختمان کمک کند.

حسین زارعی مدیرکل پزشکی قانونی گلستان نیز گزارشی از وضعیت این اداره کل ارایه کرد و گفت: اکنون این اداره کل با هشت مرکز فعال در کردکوی، بندر ترکمن، گرگان، علی آباد، آزادشهر، مینودشت، کلاله و گنبدکاووس، به پرونده های ارجاعی مراجع قضایی پاسخ  می دهد.

وی در خصوص طرح های عمرانی این اداره کل افزود: پنج شهرستان از سال ۹۴ برای اجرای طرح های عمرانی هدف گذاری شده که شامل کلاله، گنبدکاووس، آزادشهر، کردکوی و گرگان است.

به گفته وی اکنون طرح عمرانی در گنبدکاووس دارای ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی بوده و در صورت تامین اعتبار امسال بهره برداری می شود.

وی افزود: طرح های عمرانی در آزادشهر و کردکوی در مرحله ایجاد ستون و سقف بوده و در گرگان هم جانمایی زمین آن انجام شده است. 

رییس سازمان پزشکی قانونی عصر شنبه زمینی وارد گرگان مرکز گلستان شد و قرار است فردا یکشنبه چند طرح از جمله ساختمان پزشکی قانونی در کلاله را افتتاح و علاوه بر سرکشی از طرح های در دست ساخت،  در نشست شورای قضایی استان شرکت کند.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد.

64231 کد خبر 1295103

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سیل سیل گلستان و مازندران قوه قضاییه باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا گردشگری محرم تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم قوه قضاییه جشن خانه سینما ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان با بررسی آخرین وضعیت بارندگی در شهرستان‌های زیرکوه و بشرویه، درخصوص مدیریت شرایط تصمیماتی اتخاذ شد.

معاون مدیریت بحران استانداری درخصوص مصوبات این جلسه گفت: بر اثر سیلاب روز گذشته تا امروز ۶۰ خانوار از اهالی روستای نوده و ۲۵۰ خانوار روستای بمرود زیرکوه، هفت نفر در بشرویه و چهار نفر در سرایان به مکان امن منتقل و اسکان اضطراری داده شدند.

محمودرضا تیمورپور افزود: بسته غذایی ۷۲ ساعته از طریق جمعیت هلال احمر بین مردم آسیب دیده که در مناطق امن اسکان داده شده اند توزیع می‌شود و ارتش هم برای اعزام ماشین آلات سنگین در آماده باش است.

وی گفت: بارش‌های شدید روز گذشته تاکنون در شهرستان زیرکوه به ۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستا‌های نوده، بمرود و شاهرخت خسارت وارد کرده، ۶ رشته قنات تخریب و ۳۰۰ راس دأم نیز تلف شده اند.

معاون مدیریت بحران استانداری با بیان اینکه زیرساخت‌های جاده‌ای خسارت جدی دیده، افزود: در جلسه اضطراری ستاد مدیریت بحران استان، نیازمندی‌های شهرستان‌های زیرکوه و بشرویه اعلام و مقرر شد ماشین آلات سنگین از طریق راهداری و برخی شرکت‌های خصوصی به منطقه اعزام شوند لذا بیشترین مشکل در حال حاضر مربوط به شهرستان زیرکوه است که برخی آبنما‌ها تخریب شده و راه‌های روستایی مسدود است.

به گفته وی مسیر‌های اصلی و روستایی توسط نیرو‌های راهداری در حال بازگشایی است.

تیمورپور با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای آبرسانی سیار از سوی شرکت آب و فاضلاب استان گفت: از طریق بنیاد مسکن هم ماشین آلات کمرشکن برای حمل خودرو‌های سنگین هماهنگ شده است.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها بارندگی بوده، اما خسارتی گزارش نشده است، افزود: بیشترین بارندگی را برای عصر امروز شاهد خواهیم بود که هسته اصلی آن در بیرجند است.

به گفته وی علیرغم سیلاب شدید در زیرکوه و نبود دسترسی روستا‌ها به مرکز شهرستان، طبق گفته فرماندار، کنکور سراسری طبق برنامه امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • آمار سازمان پزشکی قانونی؛ نوروز امسال هزار و ۶۵ نفر در تصادفات جان باختند