Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@12:22:50 GMT

ترامپ: ما یک عکس داشتیم من هم منتشرش کردم!

تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۲۸۹۰

ترامپ: ما یک عکس داشتیم من هم منتشرش کردم!

به گزارش پارسینه، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا، یک روز پس از آنکه با انتشار تصویری نوشت آمریکا در شکست اخیر ایران در پرتاب موشک ماهواره‌بر دخالتی نداشته، در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره تصویر مذکور گفت: حق داشته است این عکس را منتشر کند.

ترامپ روز شنبه ۹ شهریور گفت: «من فقط برای ایران آرزوی خوب دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل بزرگی داشتند». رئیس جمهوری آمریکا درباره تصویری که به همراه توئیت یک روز قبلش منتشر کرده بود گفت: «ما یک عکس داشتیم من هم منتشرش کردم؛ کاملا حق چنین کاری را داشتم».

ترامپ همچنین در پاسخ به این سوال که این تصویر چگونه تهیه شده و از چه طریق در اختیار او قرار گرفته است گفت: «این را خودتان باید پیدا کنید». یک اندیشکده و برخی رسانه‌های آمریکایی روز جمعه مدعی شدند که پرتاب یک موشک ماهواره‌بر در پایگاهی در سمنان شکست خورده و ظاهرا در سکوی پرتاب انفجاری روی داده است.

ساعاتی بعد دونالد ترامپ با اشاره به اینکه آمریکا دخالتی در ناکام ماندن اقدام ایران نداشته است، تصویری از سکوی پرتاب پس از حادثه را منتشر کرد.برخلاف تصاویر عمومی ماهواره‌ها، تصویری که ترامپ منتشر کرد وضوح و کیفیتی بسیار بهتر داشت و بر روی آن نیز توضیحاتی نوشته شده بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فعالیت موشکی مناقشه آمریکا و ایران پرتاب ماهواره به فضا ماهواره ایرانی سایت موشکی توییت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم

کارشناس مزدور شبکه اینترنشنال در توجیه خشونت پلیس آمریکا بر خلاف ویدئوهای منتشر شده مدعی می‌شود که تعداد دانشجوهای حامی فلسطین زیاد نیست و پلیس آمریکا این اجازه را داشته که اعمال خشونت کند. در ادامه صحبت‌های او با تصاویری که از اعتراضات در آمریکا منتشر شده را می‌توانید مقایسه کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • نخستین تصاویر اشعه‌ایکس از کاوشگر چشم‌خرچنگی
  • صد و پنجاه و نهمین کاغذ خبر ایسکانیوز منتشر شد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • تصویربرداری ۹۵ درصد از اراضی کل کشور توسط ماهواره پارس
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • کاهش جُرم سرقت در کرمان
  • تلاش مزدوران اینترنشنال برای توجیه اقدامات وحشیانه پلیس آمریکا + فیلم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی