Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کلاسیک‌ترین بازی‌های چند فصل اخیر رقابت‌های سری A ایتالیا به سود تیم فوتبال یوونتوس پایان یافت. ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حساس‌ترین بازی هفته دوم رقابت‌های فوتبال سری A باشگاه‌های ایتالیا با برتری 4 بر 3 تیم فوتبال یوونتوس مقابل میهمانش، ناپولی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی دراماتیک ورزشگاه یووه، ابتدا میزبان با سه گل دانیلو در دقیقه 16، ایگواین در دقیقه 19 و رونالدو در دقیقه 62 پیش افتاد، اما ناپولی به بازی برگشت و با سه گل مانولاس در دقیقه 66، لوزانو در دقیقه 68 و دی‌لورنزو در دقیقه 81، رقابت را به تساوی کشاند.

البته این پایان کار نبود و در وقت‌های تلف شده نیمه دوم، روی یک ارسال، کولیبالی به اشتباه دروازه ناپولی را باز کرد تا درام بازی تکمیل شود و یوونتوس به عجیب‌ترین شکل ممکن دومین پیروزی فصلش را جشن بگیرد.

جدول رده‌بندی سری A

 

انتهای پیام/

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سری آ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سری آ سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۳۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم

در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس، تامی آبراهام می توانست روی پاس زیبای سردار آزمون برای رم گلزنی کند اما ضربه نه چندان خوب مهاجم انگلیسی با واکنش شزنی همراه شد.

دانلود (5.3MB)

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • تساوی رم و یوونتوس در حضور ۲۸ دقیقه‌ای آزمون
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • سردار آزمون چند دقیقه مقابل یوونتوس بازی کرد؟
  • خلاصه بازی رم و یوونتوس + فیلم
  • تساوی رم با یوونتوس در شب آرام سردار آزمون
  • پاس زیبای سردار آزمون و فرصت سوزی تامی آبراهام در دقیقه 94 بازی رم و یوونتوس / فیلم
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان