Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:33:43 GMT

محرم به روایت آی‌فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۳۵۸۴

محرم به روایت آی‌فیلم

مجموعه‌های مناسبتی در شبکه آی‌فیلم فضایِ سریال‌های تلویزیون را محرمی می‌کنند. ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۶ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با ایام محرم و برپایی خیمه عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، شبکه آی‌فیلم با توجه به ذائقه مخاطبان خود مجموعه‌های تلویزیونی مناسبتی را در جدول پخش خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سریال‌های «مختارنامه»، «خون بها»، «راز پنهان» و «هاتف» در ایام ماه محرم به روی آنتن شبکه آی‌فیلم می‌روند.

پولاد کیمیایی و لیلا اوتادی در «خون‌بها»

مجموعه تلویزیونی «خون بها» به کارگردانی جواد مزدآبادی از امروز یکشنبه دهم شهریورماه روی آنتن می‌رود.

سریال خون‌بها داستان بوکسوری است که پس از مسابقات جهانی به ایران برمی‌گردد اما در برگشت متوجه مرگ مشکوک برادرش می‌شود. او تصمیم می‌گیرد با همکاری پلیس قاتل یا قاتلان برادر خود را پیدا کند و...

پولاد کیمیایی، لیلا اوتادی، سیاوش طهمورث، عبدالرضا اکبری و لیلا اوتادی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

«خون‌بها» هر روز ساعت 17 از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود و تکرار آن نیز رأس ساعت‌های 01:00 و 09:00 روز بعد خواهد بود.

«راز پنهان» با بازی داریوش ارجمند و پروانه معصومی

سریال «راز پنهان» به‌ کارگردانی فلورا سام، از یکشنبه در شبکه آی‌فیلم پخش خواهد شد.

«راز پنهان» داستان فرامرز و امیرعلی است که در دوران کودکی دوستی نزدیکی داشتند و حالا پس از سال‌ها با یکدیگر ملاقات می‌کنند و رابطه دوستانه آنان تجدید؛ اما به مرور زمان وقایعی بر آنان آشکار می‌شود.

داریوش ارجمند، پروانه معصومی، محمود عزیزی، الهام حمیدی، علیرضا جلالی‌تبار، کامران تفتی، لادن طباطبایی، کاوه آشنا، حمیدرضا محمدی، سعید پورصمیمی و علیرضا جلالی‌تبار در این سریال بازی کرده‌اند.

«راز پنهان» هر روز ساعت 18 روی آنتن می‌رود. بازپخش آن نیز در ساعت‌های 02:00 و 10 خواهد بود.

برنامه سخنرانی و مداحی‌های تلویزیون در ماه عزای حسینیتلویزیون چرا نمی‌تواند سریال بلند بسازد؟/ فلورا سام: فیلمنامه‌ها یا ضعیفند و یا تکمیل نیستند!آغاز فصل سوم ستایش از 23 شهریور ماه/ سریال‌های محرم مشخص شدند

شروع پخش «هاتف» از امروز

سریال «هاتف»  از امروز روانه آنتن شبکه آی‌فیلم می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشوئیش قرار می‌دهد. اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند… او پرده از ابهام وصیت پدر بر می‌دارد.

حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، سید مهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، مریم کاویانی، الهه حسینی در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

این سریال، هر روز ساعت 19 از شبکه آی‌فیلم تقدیم بینندگان می‌شود و بازپخش آن نیز ساعات 3 بامداد و 11 صبح روز بعد خواهد بود.

«مختارنامه» شروع شد

پخش سریال تلویزیونی «مختارنامه» به‌کارگردانی داوود میرباقری ساعتی قبل آغاز شد.

مختار ثقفی که از جنگ و جهاد کناره گرفته است، در گندمزارهای پربار مدائن به زراعت مشغول می‌شود. تا آنکه دوست جنگجو و ایرانی‌اش کیان، به ملاقات او آمده و برایش از غم و غربت امام حسن مجتبی (ع) می‌گوید؛ امامی که سرداران دور و نزدیکش او را تنها گذارده و به بهای زر و زیور معاویه، خیانت پیشه کرده‌اند.

با ادامه یافتن ظلم‌های معاویه و بی‌وفایی مردم نسبت به اهل‌بیت (ع)، واقعه عاشورا رخ می‌دهد و مختار که در بند عبیدالله بن زیاد زندانی بود، پس از آزادی به خونخواهی سید و سالار شهیدان قیام می‌کند.

در این مجموعه فریبرز عرب‎نیا، مهدی فخیم‎زاده، فرهاد اصلانی، رضا رویگری، رضا کیانیان، الهام حمیدی، فریبا کوثری، شهرام حقیقت دوست، امین زندگانی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«مختارنامه» هر شب ساعت 23 به‌صورت دو‌قسمتی از شبکه آی‌فیلم فارسی پخش می‌شود و بازپخش آن در ساعت‎های 7 صبح و 3 بعدازظهر روز بعد خواهد بود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم ماه محرم آی فیلم رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم آی فیلم رسانه ملی تلویزیون ماه محرم آی فیلم رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۳۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

آفتاب‌‌نیوز :

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • سریال حشاشین در تلویزیون‌های اینترنتی ایران ممنوع شد؟
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • مرور زندگی «آقای خاص» کشتی با روایت فرزاد حسنی
  • «پدر قهوه»، سریال جدید مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی
  • خنثی‌سازی دروغ‌های رسانه‌ای صهیونیست‌ها در قاب تلویزیون
  • روایت حمیدرضا آذرنگ از مصدومیت سعید آقاخانی و حضور سرصحنه «نون‌خ۵»
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران