Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:20:45 GMT

واکنش برانکو به احتمال اخراج از الاهلی

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۳۸۶۱

واکنش برانکو به احتمال اخراج از الاهلی

سرمربی کروات الاهلی به احتمال اخراج خود از هدایت این تیم واکنش نشان داد و تاکید کرد که ترسی از برکناری ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الریاضیه، با وجود آنکه الاهلی در هفته دوم لیگ عربستان توانست به پیروزی برسد به نظر می‌رسد همچنان سایه اخراج بر سر برانکو است. حذف الاهلی از لیگ قهرمانان آسیا و تساوی در دیدار برابر العداله در هفته نخست باعث شد تا انتقادهای زیادی از برانکو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاهلی در هفته دوم هم به سختی توانست برابر الاتفاق به پیروزی برسد. محمد النمری روزنامه نگار سرشناس عربستانی با وجود پیروزی الاهلی برابر الاتفاق نوشت که باشگاه الاهلی در 24 ساعت آینده درباره برانکو تصمیم گیری می‌کند و احتمال اخراج او وجود دارد.

البته احمد الصائغ رئیس باشگاه الاهلی پس از این بازی به حمایت از برانکو پرداخت و تاکید کرد که این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.

برانکو بعد از پیروزی اخیر تیمش در پاسخ به خبرنگار الریاضیه درباره احتمال اخراجش از الاهلی گفت: من ترسی از برکناری و اخراج ندارم. می‌خواهم راهی چین شوم و بعد از آن برمی‌گردم.

او درباره پیروزی برابر الاتفاق گفت: پیروزی مهمی به دست آوردیم. خوشحالم که مزد بازی خوب خود را گرفتیم. بازیکنان تلاش و جنگندگی زیادی از خود نشان دادند و این خوشحال کننده است.

الاهلی در دو بازی خود در فصل جدید لیگ عربستان 4 امتیاز کسب کرده این درحالی است که الهلال در هر دو دیدار خود با اقتدار به پیروزی رسیده و این باعث شده تا بسیاری الاهلی را شانس قهرمانی ندانند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ اخراج برانکو از الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا

تیم فوتبال دختران ایران با ۴ پیروزی و یک تساوی برابر حریفان خود در تورنمنت کافا، عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین دیدار تیم ملی فوتبال دختران زیر 18 سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت 13:30 برگزار شد که این دیدار با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این دیدار پرنیا رحمانی در دقیقه 66 برای ایران گلزنی کرد.معصومه شکوری، ناظر داوری ایران و قرقیزستان را بر عهده داشت.

ملی پوشان ایران با پیروزی برابر ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و تساوی مقابل قزقیزستان عنوان قهرمانی این تورنمنت را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • واکنش یک استاد دانشگاه تهران به ادعای وزیر: اخراجم سیاسی بود
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • واکنش AFC به صعود افغانستان به جام جهانی فوتسال
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران