Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم کوتاه داستانی «بچه‌خور» به کارگردانی محمد کارت و تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی برنده جایزه بزرگ نوزدهمین دوره فستیوال فیلم اودنسه دانمارک شد.

اخبار فرهنگ وهنر _ این فیلم در ادامه حضور بین‌المللی خود در بخش مسابقه بین‌الملل نوزدهمین دوره فستیوال اودنسه دانمارک به نمایش درآمد و توانست جایزه بزرگ آن را دریافت کند تا از طرف این فستیوال به آکادمی اسکار معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره بین‌المللی اودنسه دانمارک یکی از معتبرترین مجامع سینمایی در عرصه فیلم کوتاه دنیا به شمار می‌رود و مورد تایید آکادمی اسکار است.

 فیلم‌های منتخب نوزدهمین دوره این جشنواره از بین ۳ هزار و ۲۶۴ اثر ارسالی از سراسر جهان انتخاب شده است که از ۲۵ تا ۳۱ آگوست در شهر اودنسه دانمارک به نمایش در آمدند.

از عوامل اصلی «بچه‌خور» می‌توان به فیلمنامه‌نویس: آبان عسکری، محمد کارت، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، تدوینگر: اسماعیل علیزاده، صدابردار: مهدی صالح کرمانی، صداگذار: آرش قاسمی، طراح صحنه و لباس: سعید حسن لو، طراح گریم: عظیم فراین، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: محمد فراهانی، اتالوناژ: فربد جلالی، مدیرتولید: زینب نجفی، مدیرتدارکات: مهدی محمدگنجی، طراح آنونس: روح الله موحدی، طراح پوستر: احسان رضازاده و علی باقری، عکاس: سید پدرام هاشمی، هماهنگی تولید: سالومه سلطان‌زاده‌ هاوستین و  بازیگران: علیرضا حکیمی، علیرضا مهران، فرحانه سبحانی، علی بحری و بهرام ابراهیمی اشاره کرد.

این فیلم محصول موسسه فرهنگی و هنری هنرایده بنیان است و مدیریت پخش بین‌المللی این فیلم توسط شرکت ATOZINEMA و آزاده مسیح‌زاده انجام می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: جشنواره بین المللی فیلم فیلم ایرانی بچه خور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید

مراسم تقدیر از ۱۰۰ استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور همزمان با روز بزرگداشت مقام معلم با سخنرانی دهقانی فیروزآبادی؛ رئیس بنیاد ملی نخبگان، شامگاه امروز در تهران برگزار می شود.

هدف از برگزاری مراسم تقدیر از 100 استاد شاگردپرور، تقدیر از استادانی است که در راستای فرهنگ شاگردپروری اهتمام داشته و به نوعی در کنار مسئله آموزش به امر تربیت و پرورش هم توجه ویژه داشته‌اند.

بنیاد ملی نخبگان از تشکیل "هسته‌های استادمحور علمی و فرهنگی" پشتیبانی می‌کند + شیوه‌نامه

 این استادان در قالب یک طرح غیرفراخوانی که از شش ماه قبل آغاز شده از طریق دانشجویان دانشکده‌های برتر کشور انتخاب شده‌اند. در این راستا، از 20 هزار دانشجو از 50 دانشکده کشور اعم از دانشکده‌های فنی مهندسی، پزشکی، علوم پایه و علوم انسانی نظرسنجی شده  و نهایتاً اساتیدی که بیشترین آرا را در میان دانشجویان کسب کرده‌اند، برای تقدیر در این مراسم دعوت شده‌اند.

 این مراسم از ساعت 19 تا 21 به همت بنیاد ملی نخبگان در هتل بین‌المللی اسپیناس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • انتشار اعلان نمایشگاه کتاب
  • تقدیر از ۱۰۰ استاد در نخستین دوره اعطای جایزه شیخ مفید
  • رامین حسین‌پور بهترین آهنگساز یک فستیوال بین‌المللی شد
  • حضور بیش از ۵۰۰ دانش‌آموز در «جشنواره ولاگ» فیلیمومدرسه
  • رامین حسین پور بهترین آهنگساز فستیوال لس‌آنجلس شد
  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • (ویدئو) مهاجر مبتلا به سرطان برنده جایزه بخت آزمایی یک میلیارد دلاری شد