Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@19:31:47 GMT

علت بیشتر مشکلات کمبود اعتبار است

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۴۴۰۹

علت بیشتر مشکلات کمبود اعتبار است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  محمد باقر سعادت در جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات مدارس بخش‌های آبپخش، شبانکاره و سعدآباد از توابع شهرستان دشتستان بیان کرد: مردم باید از اعتبارات دولت آگاهی داشته باشند تا بر اساس آن قضاوت کنند، زیرا اگر مشکلات، اعتبارات و هزینه‌های کشور را بدانند قضاوت‌های مناسب تری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، بودجه سال ۹۸ کشور به پیشنهاد دولت را حدود ۴۵۰ هزار میلیارد اعلام کرد و افزود: ما در مقابل تحریم‌های آمریکا و متحدانش کوتاه نخواهیم آمد؛ سران سه قوه نیز با رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب جلسات پی در پی برای مطرح کردن مسائل و مشکلات ملت و چاره اندیشی درباره آن‌ها برگزار می‌کنند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این دولت کار‌ها و فعالیت‌هایی بسیار خوب و ارزشمندی با وجود تنگنا‌های موجود انجام گرفته است، به صورتی که در هفته دولت ۸۰۰ میلیارد تومان طرح در استان بوشهر افتتاح و اجرای ۱۵۵۰ میلیارد تومان طرح نیز آغاز شده است.

سعادت هزینه مربوط به افتتاح و آغاز اجرای طرح‌های هفته دولت در شهرستان دشتستان را ۳۳۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ایرانیان با صبوری و توکل بر خداوند متعال با وجود تحریم‌ها توانستند چنین فعالیت‌های بزرگی را در کشور انجام دهند در صورتی که اگر آمریکا دچار چنین تحریم‌هایی بود حتی نمی‌توانست یک طرح را کلنگ زنی و یا افتتاح کند.

او افزود: علت کاستی‌ها و بیشتر مشکلات، کمبود بودجه است، با این وجود نمایندگان استان و مسوولان آموزش و پرورش تلاش کردند که اعتبارات قابل توجهی برای رفاه حال دانش آموزان و فرهنگیان فراهم شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تمام توان و تلاش خود را به کار گرفته ام تا مدارسی که سامانه سرمازا ندارند، با وجود شرایط کنونی و فشار‌های اقتصادی، مجهز شوند تا دانش آموزان در رفاه و آسایش به تحصیل خود ادامه دهند.

سعادت همچنین با اشاره به جایگاه ویژه معلمان، تاکید کرد: رسالتی که خداوند به عهده پیامبران گذاشت تا مردم را هدایت و راهنمایی کنند اکنون به دوش معلمان و فرهنگیان است تا آینده سازان این کشور را پرورش و آموزش دهند.

او با تسلیت آغاز ماه محرم، راز ماندگاری امام حسین (ع) در بین تشیع و مسلمانان را عدالت آن حضرت عنوان کرد و گفت: عدالت در گفتار، کردار و رفتار بسیار مهم است، اگر می‌خواهید به عنوان رهرو آن حضرت ماندگار شوید باید در گفتار، کردار و رفتار عدالت را پیشه کار خود قرار دهید.

در این نشست که با حضور نماینده مردم دشتستان، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش، مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر و جمعی از معلمان و مدیران برگزار شد، روسای آموزش و پرورش منطقه سعدآباد، آبپخش و شبانکاره مشکلات مدارس منطقه خود را بیان کردند تا نماینده مردم دشتستان و مسوولان مربوط برای حل آن‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/ک

مشکل سامانه سرمازا مدارس دشتستان برطرف می‌شود

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مدارس اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، برنامه بزرگداشت مقام معلم و استاد با حضور اعضای هیئت علمی و استادان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان برگزار شد.

مدرس دانشگاه و مشاور خانواده در این نشست گفت: در جهان دو معلم وجود دارد، نخست روزگار است که به قیمت جان ما به ما درس می‌دهد و دیگری معلمانی هستند که به قیمت جانشان به ما درس می‌دهند، وظیفه معلمان در قبال جامعه و انسان‌ها وظیفه بسیار حساس و بس خطیر است و معلم باید علاوه بر آموزش علم به دانش‌آموزان و دانشجویان به آنان درس اخلاق بیاموزد.

امیرحسین افضلی ادامه داد: امروزه به دلایل شرایط ایجاد شده در زندگی ما، مشکلات متعددی در زندگی انسان‌ها به وجود آمده است. در این رهگذر باید تلاش کنیم که بار مشکلات را چه در زندگی خود و چه در زندگی دیگران کمتر کنیم. مهم‌ترین و ارزشمندترین مفاهیم در زندگی، مفاهیم درونی هستند. انگیزه یکی از مفاهیم درونی است که به طور مثبت روی انسان تأثیر گذاشته و معیار‌های زندگی را مشخص می‌کند، انگیزه به انسان، قدرت تصمیم‌گیری‌های بزرگ و کوچک را می‌دهد، کمرنگ شدن انگیزه در زندگی‌های ما یکی از معضلاتی است که در کمین جوامع امروزی است.

وی متذکر شد: عدم وجود و یا کمبود آرامش در زندگی یکی دیگر از مشکلات ماست که نبودن آن، حادث شدن مشکلات دیگری را در پی خواهد داشت. مقایسه کردن بین شخص و دیگران نیز یکی دیگر از مشکلات زندگی امروزی است، با مقایسه خود با دیگران باعث می‌شویم که دیگران زندگی ما را کنترل کنند، مقایسه غالبا بین نقاط مثبت زندگی دیگران با فرد مقایسه‌گر صورت می‌پذیرد، اگر مقایسه به صورت طبیعی باشد می‌تواند انگیزه را افزایش دهد و زندگی را متحول کند، ولی اگر مقایسه به صورت نادرست باشد، نابودگر می‌شود و زندگی را به تباهی می‌کشاند.

مدرس دانشگاه و مشاور خانواده در ادامه با اشاره مبحث شکرگزاری و قدردانی از داشته‌ها بیان کرد: در حالت عادی افکار و نیاز انسان‌ها، افکار و فعالیت‌های آنان را به سمت کمبود‌ها و رفع آنها سوق می‌دهد. این نیاز و افکار می‌تواند انسان را از داشته‌هایش دور کند، داشته‌هایی که شاید آرزوی بسیاری از افراد دیگر باشد، شکرگزاری برای داشته‌ها، یک قدرت است، قدردان بودن و سپاسگزاری، یک ویژگی خوب و مثبت است که می‌تواند باعث بهبود و رشد زندگی شود و شادی و پیشرفت زیادی برای فرد به وجود بیاورد. شکرگزار بودن از شرایط، ساده‌ترین، بی‌هزینه‌ترین کار در زندگی است که با صرف کمترین وقت و انرژی، بالاترین تاثیرگذاری را روی زندگی خواهد داشت.

در پایان برنامه از اعظم محمودی، عضو هیئت علمی گروه پرستاری و مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان، به‌عنوان استاد منتخب سال ۱۴۰۲ و از امین پورصفر، عضو هیئت علمی و مدیر گروه آموزشی فنی و مهندسی دانشگاه، به عنوان استاد ساعی، فعال و مسئولیت‌پذیر سال ۱۴۰۲ با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاثیر عجیب این ویتامین روی عصبانیت
  • تاثیر عجیب این ویتامین روی خلق و خو
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • راه‌های مقابله با کمبود آرامش در زندگی چیست؟
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است