Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ محمود شکیبا رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش در خصوص وضعیت خرس تلف شده علی آباد کتول گفت: طبق بررسی های به عمل آمده پس از تهیه تصاویر رادیولوژی از توله خرس تلف شده در ریگ چشمه شهرستان علی آباد کتول وجود گلوله چهارپاره در بدن حیوان تایید و بلافاصله عملیات کالبد شکافی در محل اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان انجام شد که نتیجه کالبد شکافی نیز تایید کننده مصدومیت و مرگ توله خرس به دلیل شلیک چهارپاره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براثر اصابت گلوله چهار پاره به زانوی پای چپ حیوان استخوان ران و زانوی پای چپ دچار شکستگی شدید و عفونت بر اثر مرور زمان شده که بر اثر جراحات وارده این حیوان در محل مذکور تلف شد.

پیگیری در خصوص عامل یا عاملین این حادثه در حال بررسی است .

مدیر کل محیط زیست گلستان از همکاری اداره کل دامپزشکی استان در خصوص اقدام به موقع و حضورفعال دامپزشکان آن اداره کل و هماهنگی های لازم جهت تهیه عکس های رادیولوژی توسط واحد تحت نظارت آن اداره کل (درمانگاه دامپزشکی ورکان ) نهایت تقدیر و تشکر را دارد.

همچنین از حضور به موقع و فعال نیروی انتظامی استان به جهت حفظ امنیت افراد در مواجهه با خطرات ناشی ازبرخورد حیات وحش مصدوم در موارد مشابه و همچنین حفظ آرامش و جلوگیری از رفتار برخی افراد که باعث تشویش اذهان عمومی در جامعه می شوند تقدیر وتشکر کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه حفاظت محیط زیست حیوان مرگ نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

کد خبر 846897 منبع: ایسنا برچسب‌ها سيل استان گلستان ریل و راه آهن - قطار خبر مهم مدیریت بحران حوادث ایران

دیگر خبرها

  • برقراری مجدد پرواز گرگان به آکتائو قزاقستان
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • حل مشکل جمع آوری و حمل زباله از منطقه گردشگری امامزاده شیخان علی آباد کتول
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت