Web Analytics Made Easy - Statcounter

راهنمای ثبت نام پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعداد‌های درخشان) سال ۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد. به گزارش گروه دانشگاه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعداد‌های درخشان) سال ۹۸ دانشگاه آزاد اعلام شد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

azmoon.org از نتایج خود مطلع شوند.
پذیرفته شدگان می توانند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی این مرکز به نشانی sanjesh.iau.ir و دریافت راهنمای ثبت نام از زمان و مدارک لازم جهت ثبت نام آگاهی یابند.

راهنمای پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی
پرونده همه پذیرفته‌شدگان دوره دکتری تخصصی سال ۱۳۹۸ جهت احراز صلاحیت‌های عمومی تحت بررسی است، لذا ثبت‌نام و ادامه تحصیل پذیرفته‌شدگان این مرحله منوط به تأیید صلاحیت‌های عمومی ایشان توسط مراجع ذیصلاح خواهد بود.

پذیرفته‌شدگان لازم است مطابق مفاد مندرج در ذیل و با در دست داشتن مدارک لازم در زمان تعیین‌شده به محل‌های دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند.
با توجه به اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، مجوز ثبت‌نام اتباع خارجی مقیم متعاقب انجام تشریفات قانونی و بررسی صلاحیت‌های اقامتی اتباع مزبور و اعلام رسمی آن توسط آن اداره خواهد بود و تا قبل از آن پذیرش این افراد به صورت موقت است.

مدارک لازم برای ثبت‌نام در دانشگاه آزاد اسلامی
براساس راهنمای منتشرشده مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی؛ اصل مدرک تحصیلی دوره کارشناسی‌ارشد و ریز نمرات با ذکر معدل، اصل شناسنامه عکس‌دار و دو برگ فتوکپی از تمام صفحات آن، شش قطعه عکس ۴×۳ تمام رخ که در سال جاری تهیه شده باشد (برای مشمولین ۱۲ قطعه)، اصل و یک برگ فتوکپی کارت ملی، مدرکی که وضعیت خدمت وظیفه عمومی برادران پذیرفته‌شده را مشخص کند (از جمله فارغ‌التحصیلان دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته یا دکتری عمومی یا لغو معافیت تحصیلی دوره‌های مذکور که بیش از یک سال از فراغت از تحصیل فرد نگذشته باشد.)، تکمیل و ارائه فرم‌های درخواست ثبت‌نام و تعهدات مربوط، از مهم‌ترین مدارک لازم برای ثبت‌نام قبول‌شدگان در دانشگاه آزاد اسلامی است.
چنانچه در هر یک از مراحل پذیرش، ثبت‌نام و تحصیل مشخص شود که متقاضی فاقد شرایط مندرج در دفترچه راهنما بوده است ضمن لغو پذیرش مطابق ضوابط با وی برخورد خواهد شد.

زمان و محل ثبت‌نام
پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌ها لازم است شخصاً در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۱۱ و ۱۲ شهریورماه ۹۸ برای ثبت‌نام به واحد‌های مربوطه که آدرس و تلفن آن‌ها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس sanjesh.iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند.

همچنین لازم است پذیرفته‌‌شدگان جهت اطلاع از چگونگی ثبت‌نام ورودی‌‌های جدید به سایت اینترنتی واحدهای دانشگاهی نیز مراجعه کنند. (آدرس سایت واحدها و مراکز دانشگاهی در سامانه اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://iau.ac.ir نیز درج شده است).

گفتنی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

پذیرفته‌شدگان واحدهای علوم و تحقیقات، تهران‌مرکزی، تهران‌جنوب، تهران شمال، تهران شرق، سنندج، نجف آباد، تبریز، کرج، قم، قزوین، اصفهان (خوراسگان)، شهرری، بروجرد، شیراز و اراک جهت اطلاع از چگونگی و زمان ثبت‌نام به آدرس سایت آن واحد‌ها مراجعه کنند.

پذیرفته شدگان واحدها و مراکز بین المللی و برون مرزی توجه داشته باشند که (مطابق آئین نامه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی) مجوز انتقال، میهمانی و جابجایی تحت هیچ شرایطی به آنها داده نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دکتری 98 دکتری تخصصی بدون آزمون مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد تا ۱۲ اردیبهشت
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد