Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@23:59:32 GMT

حاجی‌میرزایی: برای معیشت معلمان برنامه دارم

تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۹۶۴۹۷۸

گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای وزارت آموزش و پرورش در پیامی توئیتری اظهار امیدواری کرد در دو سال باقیمانده به وضعیت معیشت معلمان رسیدگی کند. ناطقان: «محسن حاجی میرزایی» در توییتی اظهار داشت:  تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا در این دو سال چند اقدام موثر برای معیشت معلمان عزیز را به سرانجام برسانم که همگی در قانون خاص فرهنگیان تجمیع خواهد شد تا فرهنگیان برای اولین بار قانونی ویژه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس جمهوری در نامه ای ، «محسن حاجی میرزایی» و «علی اصغر مونسان» را به ترتیب به عنوان وزیران پیشنهادی آموزش و پرورش و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

در پی استعفای سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در خردادماه و پذیرش استعفای وی توسط رئیس جمهوری، سید جواد حسینی در سه ماه گذشته سرپرستی وزارت آموزش و پرورش را با حکم دکتر روحانی برعهده داشت. منبع: خبر انلاین برچسب ها: حاجی میرزایی ، معیشت ، معلمان ، برنامه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: حاجی میرزایی معیشت معلمان برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۹۶۴۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی

وزیر آموزش و پرورش گفت: دانشجو معلمان ورودی ۹۸ و ۹۹ در مرحله ارتقای رتبه‌بندی ۱۰ امتیاز ویژه کسب می‌کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم وزیر آموزش و پرورش در صفحه‌ ویراستی خود نوشت: به منظور تقدیر از اقدام جهادی دانشجومعلمان ورودی 98 و  99 دانشگاه فرهنگیان ( که زودتر از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند ) در مرحله ارتقا رتبه‌بندی 10 امتیاز ویژه به آنها تعلق خواهد گرفت.

در عنوان بخش مشارکت‌ها 6 امتیاز و در بخش سنوات تجربی 4 امتیاز به عنوان تقدیر در نظر گرفته شده است.

ارزش کار این عزیزان در کمک به اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیش از این است.

پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت

از تلاش‌ها و زحمات این معلمان جوان صمیمانه تشکر میکنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم